SPECIÁLIS KARAKTEREK
Ghazhkull Mag Uruk Thraka Nagyfőnök |
|
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
|
Ghazhkull |
226 |
6 |
2 |
5 |
4(5) |
3 |
4 |
4 |
9(10) |
2+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ghazhkull bármely, legalább 2000 pontos ork sereget vezetheti, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben ő lesz az egyik HQ-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).
Felszerelés: Vasállkapocs, főnöki bot, bazierős páncél, páncélmotor, gránátvető, Adamantium koponya, megbütykölt durrantó (5-ös Erő, Roham 2)
Speciális szabályok
Adamantium Koponya: Egy réges-régi csata során Ghazhkull kapott egy szép fejlövést, melyet csak hűséges dokija és nem mindennapi szívóssága miatt élt túl. Ennek eredményeképp most koponyája nagy része adamantiumból áll, ami egyrészt +1 Szívósságot jelent számára, másrészt pedig plussz támadásként egy lefejelést. Ezt 4-es Kezdeménynél csinálja, normál támadással és 5-ös Erővel. Ha sikerül megsebeznie ellenfelét, az elkábul, és ebben a körben már nem támadhat vissza.
A Waaagh! hatalma: Ghazkhull mindig is nagy ork próféta volt, s így nem is csoda hogy meg tudja idézni a Waaagh hatalmát. Erre csatánként egyszer van lehetősége, viszont akár az ellenfél körében is. Ekkor, a kör végéig 2-es sebezhetetlen mentő jár a Nagyfőnöknek, a többi ork pedig automatikusan átmegy minden morál- és tüzérségi sokk-teszten, sőt még Kezdeményüket is automatikusan duplázhatják roham esetén. Megjegyzendő, hogy ez gretchinekre nem vonatkozik!
Goff sereg: Ghazkhull a Goff klán tagja, és seregét is ennek megfelelően állítja össze. Emiatt legalább egy Öregfijúk egységet be kell hoznia, és maximum egyet hozhat a következő osztagokból: Kommandó, Gyútogatók, Kicsikocsik, Motorosok, Nagyágyúk, Gyűtögetők és Lopott járgányok.
Önálló karakter: Hacsak nem testőreitől körülvéve harcol, a Ghazhkull önálló karakterként viselkedik, akire az alapkönyv idevonatkozó szabályai érvényesülnek.
Testőrség: Ghazhkull mellé ugyanolyan testőrséget rendelhetsz, mint a többi Főnök mellé.
Nazdreg Ug Urdgrub Nagyfőnök |
|
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
|
Nazdreg |
186 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
9 |
2+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazdreg bármely, legalább 2000 pontos ork sereget vezetheti, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben ő lesz az egyik HQ-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).
Felszerelés: Főnöki bot, bazierős páncél, páncélmotor, gránátvető, Megbütykölt durrantó-X.
Speciális szabályok
Megbütykölt Durrantó-X: Nazdreg “kérésére” egy Mérnork speciális fegyvert épített a páncéljába:
Táv |
Erő |
AP |
Megjegyzés |
36” |
7 |
2 |
Roham 1, Robbanás, Túlmelegedés, mint a plazmáknál |
Ravasz tervek: Nazdreg messze földön híres a terveiről, melyek az átlagos “odamegyünk oszt legyakjuk őket!” terveket messze felülmúlják. Emiatt aztán egy Elit vagy Gyalogsági egység a seregben Beszivároghat vagy Előrenyomulhat. Ha ez utóbbit választják, akkor is előrenyomulhatnak, ha ezt a küldetés nem engedi. A kiválasztott egységnek gyalogosnak kell lennie, és létszáma nem haladhatja meg a húsz modellt.
Rosszhód sereg: Nazdreg a Rosszhód klán tagja, és seregét is ennek megfelelően állítja össze. Emiatt egy Tüzérségi egységgel többet hozhat be, mint azt a séma engedi, de maximum csak egyet hozhat a következő osztagokból: Öregfijúk, Rohamskacok, Kommandó, Pukkantóskacok, és Gránátosok.
Önálló karakter: Hacsak nem testőreitől körülvéve harcol, Nazdreg önálló karakterként viselkedik, akire az alapkönyv idevonatkozó szabályai érvényesülnek.
Testőrség: Nazdreg mellé ugyanolyan testőrséget rendelhetsz, mint a többi Főnök mellé.
Zagstruk Főnök és a Keselyűskacok |
|
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
|
Zagstruk |
55 |
4 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
8 |
6+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagstruk és a Keselyűskacok bármely ork sereghez csatlakozhatnak egy Elit egységként, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).
Felszerelés: Háti rakéta, nyuvasztó, tankrobbantó gránátok, repeszgránátok, megbütykölt pukkantó (5-ös Erő, Roham 2).
Speciális szabályok
A Keselyűskacok: Zagstruk saját kezűleg válogatja ki osztagát, akik egyébiránt teljesen normális rohamskacoknak számítanak, egyedül az teszi különlegessé őket, hogy használhatják a főnök Nyomulás képességét.
Nyomulás: Zagstruk és félnótás csapata rájött arra, hogy miként lehet többet kihozni a háti rakétákból, s ezt a képességét általában kamatoztatja is. Emiatt aztán ha rohamoznak, azt 12”-re teszik, ráadásul +1 Erővel. Ez a mulatság azonban a veszélyesebb fajtából való, s ezért mindegyiküknek dobnia kell egy kockával: 2-6-ig minden rendben, egyes esetén viszont fejjel a földbe érkeznek. Ha ez a szerencsétlen esemény következne be, először dolgozd ki a közelharcot, aztán pedig vedd le a bénázó orkot. Az így elpusztult orkok is közelharci áldozatnak számítanak, ha az eredményt számolod.
|