Ezek a Necronok karakterei.
A Necron seregbe egy C'tan-t is behozhatsz. Ebben az esetben egy HQ-választásnak számít. A rájuk vonatkozó speciális szabályok a következők:
Szörnyeteg: A C'tan-ok hatalmas, nagyerejű lények, melyek közelharci támadásai ellen nincs páncélmentő, s járművek ellen 2D6-tal dobják a páncél-átütést. E mellett, testüket szabadon alakítva hihetetlenül éles pengéket és tüskéket hozhatnak létre egy pillanat alatt, melyek ellen még a sebezhetetlen mentők sem védenek.
Nem hatnak rájuk a természeti törvények: A C'tan képes megváltoztatni a valóságot maga körül, ezért nem állhat az útjába semmi - egyszerűen átlebeg az akadályok felett vagy keresztülmegy rajtuk. Emiatt a terep semmilyen hatással nincs a mozgására, áthatol mindenen, s nem hivatkozhat arra, hogy egy építmény belsejében van, ezért ne lőjenek rá. Ha fedezék mögött álló modelleket támad, úgy kell számolni vele, mintha repeszgránátai lennének.
Necrodermis: A C'tan természetes alakjában színtiszta energia, de ha a halandók közt jár, egy speciális fémtestbe, a Necrodermisbe zárják e lényegét. Míg az energia örökkévaló, a test elpusztítható. A Necrodermis 4-es sebehetetlen mentőt biztosít. Ha a lény elveszti összes Sebpontját, a test megsemmisül, s az energia kiáramlik, egy 6-os Erejű találatot okozva minden D6"-en belüli lénynek, s ez ellen a páncél sem védi meg őket.
Ha a lidércágyú találata azonnali halált okozna rajta, akkor csak egy sebet kap, mely ellen nem dobhatja sebezhetetlen mentőjét. Ha C'tan fegyverrel ütik meg, meg sem sebesül, de elszívja annak anyagát, s ezzel lefegyverzi a támadót.
Életerőszívás: A C'tan közelharci támadásai az ellenfél életerejét szívják el. Ha valakit megöl, az nem regenerálhatja vissza életerejét bionikus protézisek, narthecium vagy hasonló felszerelések jogán.
A Gonosz megtestesülése: Habár a Necrodermi fizikai alakot biztosít számára, a C'tan egy isten esszenciáját hordja magában. Ennek ereje olyan hatalmas, hogy a halandók ritkán mernek vele szembenézni. Ha egy osztag le akarja rohanni, azonnal Vezetési Érték-tesztet kell tennie, melynek sikertelensége esetén idegei felmondják a szolgálatot, és nem mégis inkább a helyén marad.
Mindenek felett álló: A C'tan sosem csatlakozhat barátságos egységekhez, és az ellenséges osztagok még akkor is rálőhetnek, ha 6"-en belül más ellenség is van. Ezen kívül azonban minden megkötés, mi a célzásra, távolságra vonatkozik, érvényesül.
Rettenthetetlen: A C'tan minden Morálteszten automatikusan átmegy, mégha a sikertelenség automatikus is lenne (ez a tüzérségi-tesztekre is vonatkozik).
Az Éjhozó |
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
Éjhozó |
360 |
6 |
4 |
10 |
8 |
5 |
4 |
5 |
10 |
4+ |
Az Éjhozó a C'tan istenek egyike, ki még a halandó világot járja. Ő a Halál, ki a szenvedésben és pusztulásban leli örömét, s minden értelmes faj rémálmainak szereplője.
Fegyver: Az Éjhozó kaszát hordoz magánál, de ez inkább szimbolikus, mintsem hogy tulajdonságaira bármilyen hatással bírna.
Karakter: A C'tan önálló karakter, kire az alapkönyv idevonatkozó szabályai érvényesek, az előbb ismertetett "Mindenek felett álló" szabállyal kiegészítve.
Speciális szabályok
Villámcsapás: A lövési fázisban az Éjhozó kaszáján keresztül egy erős energiacsapást bocsájtat útjára, minek tulajdonságai a következők:
Táv: 24" |
Erő: 9 |
AP: 2 |
Roham 1 |
A Halál Pillantása: Az Éjhozó közelharci támadásai helyett választhatja azt is, hogy sötéten izzó szemeit a körülötte állókra veti, s ezzel szívja el életerejüket. Ekkor tedd le a Löveg-sablont a C'tan fejére, s aki teljesen alatta van, arra hat, aki csak félig kerül alá, arra pedig 4,5,6-on. A modellek egy 4-es Erejű ütést kapnak, mely ellen nincs páncélmentő.
Éteri vihar: Az ellenséges közelharci fázis elején, miután a modellek már mozogtak, de még az ütések előtt, az Éjhozó összeszedheti energiáit, és egy erőteljes vihartölcsér formájában szabadon engedheti őket, elsodorva a közelben álló ellenségeket. Ennek hatására a 6"-en belül modellel rendelkező osztagok, melyek tagjai nem kizárólag 4-es vagy nagyobb Erővel rendelkező modellekből állnak, 2D6"-el hátrébb sodródnak a C'tan-tól, mintha csak visszavonulnának. Először a legközelebbi modellt mozgasd, s aztán a többit is tedd mellé, hogy a kohézió megmaradjon. Ezzel a képességgel a közelharcban álló osztagokat is el lehet fújni. Az így eltávolított modelekkel közelharcban álló Necronok ellenségeik távozása után konszolidálódhatnak.
A Csaló |
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
Csaló |
300 |
5 |
3 |
9 |
8 |
5 |
5 |
4 |
10 |
4+ |
Az Csaló a C'tan istenek legaktívabika, ki még a halandó világot járja. Évezredeken keresztül utazott a világok között, zűrzavart és háborúkat keltve, s céljainak még saját fajtája feláldozását sem tartotta túl nagy árnak.
Fegyver: A Csaló semmilyen fegyvert nem hord magánál.
Karakter: A C'tan önálló karakter, kire az alapkönyv idevonatkozó szabályai érvényesek, az előbb ismertetett "Mindenek felett álló" szabállyal kiegészítve.
Speciális szabályok
Látomás: A lövési fázisban a Csaló saját haláluk illúzióját villanthatja fel egy 24"-en belüli ellenséges osztag előtt, elég realisztikusan ahhoz, hogy még a legbátrabbakat is félelemmel töltse el. Ez közelharcban álló ellenségeken nem működik. A célpontul választott egységnek azonnal Morál- vagy tözérségi tűz tesztet kell tennie, a C'tan válastásának megfelelően, még akkor is, ha ezeken a teszteken automatikusan átmennének.
A Nagy Illúzió: A Csaló vezette Necron sereg a felállás után, és az első mozgás előtt módosíthat egységeinek elhelyezkedésén. Ezt akkor tehetik meg, ha a felderítők és hasonlók is elfoglalták már a helyüket. A Necron játékos ilyenkor kijelöl egy egységet és dob egy kockával: ha az eredmény 1-3, odébb rakhatja az egységet. Ha 4-6, odébbrakhatja az egységet, és dobhat egy következőnek. Ez így megy tovább, akár az egész sereget átrendezve ezzel, ha szerencséje van.
Rettegés: Ha a közelharci fázisban nem áll közelharcban, a Csaló illúziót bocsájthat egy legalább egy modellel a 24"-es közelében levő egységre. Az illúzió eredményeképp az egység vagy sikeres Vezetési Érték-tesztet tesz, vagy különösen félelmetesnek találja az őket lerohanó Necronokat, és a következő kézitusában csak 6-ossal találja el őket. Ez a képesség járművekre, rettenthetetlen modellekre, és olyanokra, melyeknek nincs Vezetési Értéke, nem hat.
Félrevezetés: Az ellenség körének közelharci fáisában a Csaló dönthet úgy, hogy otthagyja a közelharcot. Ebben az esetben az ütésváltás előtt visszavonulhat bármely irányba, s az ellenfél csak konszolidálódhat. A Csaló saját maga illúzióját hagyja hátra, hogy lefoglalja és frusztrálja ellenfeleit. |