AZ ORKOK HÓNAPJA VAN!
AZ ORKOK HÓNAPJA VAN!
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Magáról a játékról
 
Space Marines
 
A hónap faja
Orks
 
Eldák
 
Szavazás
A hónap faja
Melyik faj legye a hónap faja decemberben?

Imperial Guard
Eldar
Space Marines
Tau
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A hét karaktere

Ghazhkull Mag Uruk Thraka

 
Necrons
 
Tau Empire
 
Chaos Space Marines
 
Imperial Guard
 
Orks
 
Dark Eldar
 
Tyranids
 
C'Tan

Ezek a Necronok karakterei.

A Necron seregbe egy C'tan-t is behozhatsz. Ebben az esetben egy HQ-választásnak számít. A rájuk vonatkozó speciális szabályok a következők:

Szörnyeteg: A C'tan-ok hatalmas, nagyerejű lények, melyek közelharci támadásai ellen nincs páncélmentő, s járművek ellen 2D6-tal dobják a páncél-átütést. E mellett, testüket szabadon alakítva hihetetlenül éles pengéket és tüskéket hozhatnak létre egy pillanat alatt, melyek ellen még a sebezhetetlen mentők sem védenek.

Nem hatnak rájuk a természeti törvények: A C'tan képes megváltoztatni a valóságot maga körül, ezért nem állhat az útjába semmi - egyszerűen átlebeg az akadályok felett vagy keresztülmegy rajtuk. Emiatt a terep semmilyen hatással nincs a mozgására, áthatol mindenen, s nem hivatkozhat arra, hogy egy építmény belsejében van, ezért ne lőjenek rá. Ha fedezék mögött álló modelleket támad, úgy kell számolni vele, mintha repeszgránátai lennének.

Necrodermis: A C'tan természetes alakjában színtiszta energia, de ha a halandók közt jár, egy speciális fémtestbe, a Necrodermisbe zárják e lényegét. Míg az energia örökkévaló, a test elpusztítható. A Necrodermis 4-es sebehetetlen mentőt biztosít. Ha a lény elveszti összes Sebpontját, a test megsemmisül, s az energia kiáramlik, egy 6-os Erejű találatot okozva minden D6"-en belüli lénynek, s ez ellen a páncél sem védi meg őket.

Ha a lidércágyú találata azonnali halált okozna rajta, akkor csak egy sebet kap, mely ellen nem dobhatja sebezhetetlen mentőjét. Ha C'tan fegyverrel ütik meg, meg sem sebesül, de elszívja annak anyagát, s ezzel lefegyverzi a támadót.

Életerőszívás: A C'tan közelharci támadásai az ellenfél életerejét szívják el. Ha valakit megöl, az nem regenerálhatja vissza életerejét bionikus protézisek, narthecium vagy hasonló felszerelések jogán.

A Gonosz megtestesülése: Habár a Necrodermi fizikai alakot biztosít számára, a C'tan egy isten esszenciáját hordja magában. Ennek ereje olyan hatalmas, hogy a halandók ritkán mernek vele szembenézni. Ha egy osztag le akarja rohanni, azonnal Vezetési Érték-tesztet kell tennie, melynek sikertelensége esetén idegei felmondják a szolgálatot, és nem mégis inkább a helyén marad.

Mindenek felett álló: A C'tan sosem csatlakozhat barátságos egységekhez, és az ellenséges osztagok még akkor is rálőhetnek, ha 6"-en belül más ellenség is van. Ezen kívül azonban minden megkötés, mi a célzásra, távolságra vonatkozik, érvényesül.

Rettenthetetlen: A C'tan minden Morálteszten automatikusan átmegy, mégha a sikertelenség automatikus is lenne (ez a tüzérségi-tesztekre is vonatkozik).

Az Éjhozó

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Éjhozó

360

6

4

10

8

5

4

5

10

4+

Az Éjhozó a C'tan istenek egyike, ki még a halandó világot járja. Ő a Halál, ki a szenvedésben és pusztulásban leli örömét, s minden értelmes faj rémálmainak szereplője.

Fegyver: Az Éjhozó kaszát hordoz magánál, de ez inkább szimbolikus, mintsem hogy tulajdonságaira bármilyen hatással bírna.

Karakter: A C'tan önálló karakter, kire az alapkönyv idevonatkozó szabályai érvényesek, az előbb ismertetett "Mindenek felett álló" szabállyal kiegészítve.

Speciális szabályok

Villámcsapás: A lövési fázisban az Éjhozó kaszáján keresztül egy erős energiacsapást bocsájtat útjára, minek tulajdonságai a következők:

Táv: 24"

Erő: 9

AP: 2

Roham 1

A Halál Pillantása: Az Éjhozó közelharci támadásai helyett választhatja azt is, hogy sötéten izzó szemeit a körülötte állókra veti, s ezzel szívja el életerejüket. Ekkor tedd le a Löveg-sablont a C'tan fejére, s aki teljesen alatta van, arra hat, aki csak félig kerül alá, arra pedig 4,5,6-on. A modellek egy 4-es Erejű ütést kapnak, mely ellen nincs páncélmentő.

Éteri vihar: Az ellenséges közelharci fázis elején, miután a modellek már mozogtak, de még az ütések előtt, az Éjhozó összeszedheti energiáit, és egy erőteljes vihartölcsér formájában szabadon engedheti őket, elsodorva a közelben álló ellenségeket. Ennek hatására a 6"-en belül modellel rendelkező osztagok, melyek tagjai nem kizárólag 4-es vagy nagyobb Erővel rendelkező modellekből állnak, 2D6"-el hátrébb sodródnak a C'tan-tól, mintha csak visszavonulnának. Először a legközelebbi modellt mozgasd, s aztán a többit is tedd mellé, hogy a kohézió megmaradjon. Ezzel a képességgel a közelharcban álló osztagokat is el lehet fújni. Az így eltávolított modelekkel közelharcban álló Necronok ellenségeik távozása után konszolidálódhatnak.

A Csaló

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Csaló

300

5

3

9

8

5

5

4

10

4+

Az Csaló a C'tan istenek legaktívabika, ki még a halandó világot járja. Évezredeken keresztül utazott a világok között, zűrzavart és háborúkat keltve, s céljainak még saját fajtája feláldozását sem tartotta túl nagy árnak.

Fegyver: A Csaló semmilyen fegyvert nem hord magánál.

Karakter: A C'tan önálló karakter, kire az alapkönyv idevonatkozó szabályai érvényesek, az előbb ismertetett "Mindenek felett álló" szabállyal kiegészítve.

Speciális szabályok

Látomás: A lövési fázisban a Csaló saját haláluk illúzióját villanthatja fel egy 24"-en belüli ellenséges osztag előtt, elég realisztikusan ahhoz, hogy még a legbátrabbakat is félelemmel töltse el. Ez közelharcban álló ellenségeken nem működik. A célpontul választott egységnek azonnal Morál- vagy tözérségi tűz tesztet kell tennie, a C'tan válastásának megfelelően, még akkor is, ha ezeken a teszteken automatikusan átmennének.

A Nagy Illúzió: A Csaló vezette Necron sereg a felállás után, és az első mozgás előtt módosíthat egységeinek elhelyezkedésén. Ezt akkor tehetik meg, ha a felderítők és hasonlók is elfoglalták már a helyüket. A Necron játékos ilyenkor kijelöl egy egységet és dob egy kockával: ha az eredmény 1-3, odébb rakhatja az egységet. Ha 4-6, odébbrakhatja az egységet, és dobhat egy következőnek. Ez így megy tovább, akár az egész sereget átrendezve ezzel, ha szerencséje van.

Rettegés: Ha a közelharci fázisban nem áll közelharcban, a Csaló illúziót bocsájthat egy legalább egy modellel a 24"-es közelében levő egységre. Az illúzió eredményeképp az egység vagy sikeres Vezetési Érték-tesztet tesz, vagy különösen félelmetesnek találja az őket lerohanó Necronokat, és a következő kézitusában csak 6-ossal találja el őket. Ez a képesség járművekre, rettenthetetlen modellekre, és olyanokra, melyeknek nincs Vezetési Értéke, nem hat.

Félrevezetés: Az ellenség körének közelharci fáisában a Csaló dönthet úgy, hogy otthagyja a közelharcot. Ebben az esetben az ütésváltás előtt visszavonulhat bármely irányba, s az ellenfél csak konszolidálódhat. A Csaló saját maga illúzióját hagyja hátra, hogy lefoglalja és frusztrálja ellenfeleit.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Frissités

Legutóbbi frissítés: 2006.11.8

Oldalra felkerült:

  • Új hír
 
Ennyien voltatok eddig itt
Indulás: 2006-08-27
 
Szavazás
Mit gondolsz, milyen az oldal?

Nagyon jó!
Jó, de nem tökéletes.
Lehetne sokkal jobb is.
Nem valami jó!
Elég béna!
Nagyon szar!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Mit gondolsz a...
 
Ne lopj!
NE Lopj!
 
Sztorik
 
Teszt
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!