AZ ORKOK HÓNAPJA VAN!
AZ ORKOK HÓNAPJA VAN!
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Magáról a játékról
 
Space Marines
 
A hónap faja
Orks
 
Eldák
 
Szavazás
A hónap faja
Melyik faj legye a hónap faja decemberben?

Imperial Guard
Eldar
Space Marines
Tau
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A hét karaktere

Ghazhkull Mag Uruk Thraka

 
Necrons
 
Tau Empire
 
Chaos Space Marines
 
Imperial Guard
 
Orks
 
Dark Eldar
 
Tyranids
 
A Káosz jelei

Speciális egységeik:

Khorne Berzerkerek

A rettegett Berzerkerek azok a harcosok, akik Khorne-t, a pusztítás istenét követik, vérrel és koponyákkal áldozva vérszomjas uruknak. A Világfalók rendházának minden tagja Berzerker, de nem minden Berzerker származik ebből a légióból. Sok más rendház tagja is meghallja Khorne hívását, s csatlakozik ehhez a vérszomjas kultuszhoz.

A Berzerkerek a Khorne Jelét magukon hordozó káoszgárdisták. Lordok, hadnagyok, Kiválasztottak, Megszállottak, káoszgárdisták és motorosok mind viselhetik ezt a Jelet. A Berzerker osztagok Elit választásnak számítanak, hacsak nem egy Khorne Jelével rendelkező karakter vezeti a sereget - ez esetben maradnak Gyalogsági egységek.

Slaanesh Zajgárdistái

A Zajgárdisták Slaanesh követői, a legperverzebbek minden légió között. Az évezredek során rászoktak a különféle hangfegyverek alkalmazására, melyek torz hangjai különleges élvezeteket keltenek agyukban. Minél nagyobb és szörnyűbb a zaj, annál nagyobb az élvezet mértéke is. A legtöbb Zajgárdista a Császár Gyermekeinek rendházából származik, de vannak mások is, kik meghallván Slaanesh hívó szavát, a légióhoz csatlakoznak.

A Zajgárdisták a Slaanesh Jelét magukon hordozó káoszgárdisták. Lordok, hadnagyok, Kiválasztottak, Megszállottak, káoszgárdisták, motorosok és Rombolók mind viselhetik ezt a Jelet. A Zajgárdista osztagok Elit választásnak számítanak, hacsak nem egy Slaanesh Jelével rendelkező karakter vezeti a sereget - ez esetben maradnak Gyalogsági egységek.

Fertőgárdisták

A Fertőgárdisták azok az áruló gárdisták, kik Nurgle-t, a rothadás és betegségek urát szolgálják. Testük és páncéljuk is magán viseli ennek jeleit: undorító kelések és gennyes nyálka borítja őket, körülöttük pedig döglegyek köröznek. Félig szétrohadt agyuk már nem képes a fájdalom érzékelésére, ezért hiába kapnak sebeket, harcolnak tovább, nem engednek a halál csábításának. Eredetileg mindannyian a Halál Őreinek légiójából származtak, de az Eretnekség óta is csatlakoztak hozzájuk olyanok, kik inkább Nurgle követését választották az általa rájuk küldött betegségek elviselése helyett.

A Fertőgárdisták a Nurgle Jelét magukon hordozó káoszgárdisták. Lordok, hadnagyok, Kiválasztottak, Megszállottak, káoszgárdisták és Rombolók mind viselhetik ezt a Jelet. A Fertőgárdista osztagok Elit választásnak számítanak, hacsak nem egy Nurgle Jelével rendelkező karakter vezeti a sereget - ez esetben maradnak Gyalogsági egységek.

Ezer Ifjak

Az Ezer Ifjak rendháza Tzeentch-et, a Változás Urát követi, s mindig is sok varázslót tudott felmutatni. Az Eretnekség óta is sokan csatlakoztak hozzájuk, olyan harcosok, kik az eredeti légióból származnak, nem teremnek már többé. Mikoron Ahriman, a mágusok vezetője meg akarta állítani a gárdisták között terjedő mutációt, egy hatalmas varázslatot bocsátott rájuk, melynek eredményeképp minden pszichikus képességekkel nem rendelkező gárdista porrá omlott, s csak szellemük lakja már páncéljukat.

A Tzeentch Jelét magukon hordozó káoszgárdisták két csoportra oszlanak. A Lordok, hadnagyok, Kiválasztottak és Megszállottak varázslók. A káoszgárdisták csak egy marék por, s a páncélba zárt szellem (viszont Bajnokaik varázslók).

Az Ezer Ifjak rendházának osztagai Elit választásnak számítanak, hacsak nem egy Tzeentch Jelével rendelkező karakter vezeti a sereget - ez esetben maradnak Gyalogsági egységek.

 

Démonfalka

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Vérontó

26

4

0

5

4

1

4

2

10

3/5+

Járványhordozó

16

4

0

4

4(5)

1

4

2

8

-/5+

Rettenet

17

2

3

4

3

2

2

1

8

-/5+

Démonlányka

15

4

0

4

3

1

4

1+1

8

-/5+

A démonok a Káosz isteneinek közkatonái, kiknek egyetlen vágya, hogy uraik ellenségeit darabokra szaggassák. Számlálatlan különféle démon létezik, melyek közül a legismertebbek a Vérontók, a Démonlánykák, a Járványhordozók és a Rettenetek, kik a csatamezőkön küzdenek lelkekre éhes uraikért.

Osztag: A démonfalka 5-15 démonból áll.

Fegyverek: Minden démonnak többféle démoni képessége van. Ezek közül vannak belsők, és olyanok is, melyeket a náluk lévő fegyverek adnak.

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

Khorne Vérontói a Káosz anyagából készült pokolbéli pengékkel harcolnak, melyek ugyanúgy működnek, mint az energiafegyverek. Khorne bronz páncélját viselik, mely 3-as páncélmentőt ad nekik Mindig rohamozniuk kell, és a megnyert közelharc után előre nyomulniuk.

A Rettenetek a Démoni tűz képességét használva szórnak halált ellenfeleikre. Egységük bármelyik tagját kinevezheted Tűzköpővé, +6 pontért. A Tűzköpők profilja ugyanaz, mint a Retteneteké, de ők használhatják a Végzet Csapása pszichikus képességet is.

A Démonlánykák a Hipersikoly képességét használhatják, s e mellett Démoni karmokkal is rendelkeznek.

A Járványhordozók Nurgle Rothadásával fertőzöttek, s a Démoni méreg képességével is rendelkeznek, ezzel reprezentálva a fegyvereikről lecsöpögő kártékony nyálkát.

Megidézés: A démonokat be kell idézni a csatamezőre. Ennek szabályait a Kódex elején találhatod meg.

Sebezhetetlen: Mivel a démonok a Káosz energiáinak megtestesülései, ezért igen nehéz őket elpusztítani. Mentőjük emiatt sebezhetetlennek számít, vagyis mindenfajta támadás ellen dobhatják.

Nurglingek

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Nurgling

10

3

0

3

3

3

3

3

7

5+

A Nurglingek a Rothadás és Betegségek Urának szolgái, kik hatalmas hordákban özönlik el a csatatereket, puszta tömegüket használva a náluk sokkal nagyobb ellenségeik elpusztítására.

Falka: A Nurglingek falkája 3-10 talpnyi kisdémonból áll.

Fegyverek: Agyarak és karmok.

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

Sebezhetetlen: Mivel a démonok a Káosz energiáinak megtestesülései, ezért igen nehéz őket elpusztítani. Mentőjük emiatt sebezhetetlennek számít, vagyis mindenfajta támadás ellen dobhatják.

Nem bírják a robbanásokat: A sablont használó fegyverek két sebet okoznak a Nurgling falkának. E mellett, a 6-os Erővel rendelkező fegyverek sikertelen mentő esetén az egész talpnyi démonfajzatot elpusztítják.

Kis célpontok: Kicsiny méretük miatt a Nurglingek fedezék mögött állva +1-et kapnak a páncélmentőjükre. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ha nem állnak fedezékben, akkor is dobhatnának bármilyen fedezékmentőt. Kis méretük miatt a démonok nem blokkolják a rálátást a mögöttük vagy velük együtt menetelő csapatokra.

Nurgle Atya Gyermekei: A Nurglingek mindig Nurgle bajnokainak nyomában járkálnak, s ezért a sereg csak annyi falkát tartalmazhat belőlük, ahány önálló karakter vagy egység van, ki Nurgle Jelét viseli.

Csintalanok: A Nurglingekre nem lehet rábízni semminek az őrzését, mert vagy elmászkálnak onnan, vagy megpróbálják tönkretenni azt. Emiatt sosem tarthatnak tábla-negyedeket vagy épületeket.

Instabilitás: A Nurglingekre is vonatkozik a démoni instabilitás szabálya, melyet a könyv elején találhatsz.

Itt vannak a rendházak és a káosz jeleinek rendházai:

A KÁOSZ KÖNYVEI

A kárhozatnak sok útja lehet, s a négy leghatalmasabb Káosz-istenség mindegyikének szép számmal vannak követői a káoszgárdisták között. E mellett, vannak olyan gárdisták is, akik mind a négyet imádják egyszerre, s az Oszthatatlan Káosz Panteonjaként tisztelik őket.

A Káosz Könyveinek mindegyike a különböző káoszhatalmak Jeleit és Ajándékait ismerteti, a következő formátumban:

A Káoszisten hitvilága és követői

A Káoszisten Jele és hatásai

Azon Ajándékok leírása, melyeket az isten Jelével rendelkező modellek megkaphatnak az alap káosz fegyvertárban szereplők mellett. Ne feledd, hogy ezek az Ajándékok is a karakter hadfelszerelései közé tartoznak!

A Káoszisten által adományozott pszichikus képességek

Fegyver-variációk az Isten követői számára

A Káosz Jeleinek adományozása

A Káoszistenek mindegyike egy bizonyos harci stílust részesít előnyben, s ez befolyásolja, mely egységeknek veheted meg azt. Az alább következő tábla ezt mutatja meg:

 

Oszthatatlan

Khorne

Nurgle

Slaanesh

Tzeentch

Lordok vagy hadnagyok

I

I

I

I

I

Kiválasztottak

I

I

I

I

I

Megszállottak

I

I

I

I

I

Káoszgárdisták

I

I

I

I

I

Motorosok

I

I

N

I

N

Raptorok

I

N

N

N

N

Rombolók

I

N

I

I

N

A járműveket fel lehet szentelni az egyik Káoszistennek, de ez nem egészen úgy megy, mint a Jel felvétele az osztagok esetében. Itt arról van szó, hogy valamilyen, csak az adott Istenre jellemző kiegészítőt szerelnek a járműre. Az olyan csapatszállítók, melyek nem foglalnak helyet a seregösszeállítási sémában (mint pl. a Rinó), csak akkor szentelhetők egy Istennek, ha a hozzájuk rendelt osztag is ugyanannak az Istennek a Jelét viseli.

Ősi ellenségek

A Káosz Isteneinek rivalizálása és követőiknek csatározásai ezredévekre nyúlnak vissza. Emiatt, ha a sereget egy Khorne Jelével rendelkező modell vezeti, akkor abban nem lehet egyetlen Slaanesh Jelét viselő karakter, egység, démon vagy jármű sem, s ugyanígy a Slaanesh Jelével rendelkező vezér sem hozhat egyetlen Khorne-egységet sem. Ugyanígy, ha a sereget egy Nurgle Jelével rendelkező modell vezeti, akkor abban nem lehet egyetlen Tzeentch Jelét viselő karakter, egység, démon vagy jármű sem, s ugyanígy a Tzeentch Jelével rendelkező vezér sem hozhat egyetlen Nurgle-egységet sem. Az Oszthatatlan Káosz Jelét viselő, vagy Jellel egyáltalán nem rendelkező vezéreknek nincs annyi félnivalójuk egyetlen dühös patrónustól, ezért ők bármelyik Isten Jelét viselő egységet behozhatják. Önálló karakterek csak akkor csatlakozhatnak egy Jelet viselő osztaghoz, ha ugyanazt a Jelet hordozzák, vagy az Oszthatatlan Káoszét, vagy egyáltalán semmilyen Jellel nem rendelkeznek.

Kedvenc egységek

Minden Káoszistennek megvan a kedvenc száma. Ez Tzeentch esetében 9, Khorne-nál 8, Nurgle-nél 7 és Slaanesh-nél 6.

Testőrök, osztagok és falkák, melyek az egyik Isten Jelét viselik, és a csata kezdetén az ennek megfelelő szent számú tagból (vagy ennek többszöröséből) állnak, az Istenek Kegyeltjeinek számítanak. Megjegyzendő, hogy a testőrséget vezető karakter ebből a szempontból beleszámít a létszámba, de a követők nem.

A seregösszeállítási séma

Ha egy osztag valamely Isten Jelével rendelkezik, és a sereg vezére egy másikkal, akkor az osztag egy Elit helyet foglal el, függetlenül attól, hogy eredetileg milyen csoportba tartozott volna. Ha a seregben van Lord, akkor ő a parancsnok, s ha nincs, akkor a legdrágább hadnagy. Ha ezek egyike sem szerepel, akkor az egyik Bajnok lesz a vezér azok közül, akiket egy nagydémon szállt meg.

Az Oszthatatlan Káosz Jele

Nem mindenki imád csak egyetlen Káosz-Istent. Vannak, akik a négy legnagyobb által alkotott panteon egészét szolgálják, mindig annak ajánlva magukat, kinek támogatása éppen a leghasznosabb számukra. Vannak olyanok is, akik azért imádják a Káoszt önmagában, mert nem tudják, vagy akarják elkülöníteni az isteneket egymástól. Vannak aztán olyanok is, akik nem akarják elkötelezni magukat a Káosz egy aspektusánál, s ezért egy egészként kezelik, mint az elemi gonoszság forrását. És végül, vannak, akik elég ügyesnek érzik magukat, hogy ők uralják a démonokkal kötött alkuikat, s félelem nélkül egyeznek meg a sötét hatalmakkal.

Az Oszthatatlan Káosz Jele önálló karaktereknek +5 pontba kerül, osztagoknak pedig +1 pontba, és viselői számára az elrontott moráltesztek újradobását biztosítja. Csak egy újradobást biztosít azonban, s a második eredmény mindenképp érvényes lesz. Ahhoz, hogy egy egység részesülhessen a Jel előnyéből, minden tagjának meg kell venni, kivéve ha az követő vagy hátas.

Fabius Bile

Fabius Bile egykoron a Császár Gyermekei Légió hadnagya volt, aki a Föld ostrománál hagyta cserben csatatestvéreit, inkább a civileken kísérletezve, mint harcolva. A káoszseregek visszavonulásánál ő nem is tért vissza az Iszonyat Szemébe, hanem maradt a birodalmi térségben, folyamatosan kutatva azok után a génmanipulációs technikák után, melyek lehetővé tették az űrgárdisták létrehozását.

Ezután századokon keresztül utazgatott a Galaxisban, tudását rabszolgákra és ősi ereklyékre csereberélve. Az általa előállított klónkatonák és őrjöngő vadállattá változtatott harcosok keresetté tették szolgálatait a különböző hadurak körében, de emellett az Inkvizíció és a lojalista gárdisták is éppolyan nagy érdeklődéssel szerettek volna találkozni vele. Miután aztán a Szalamandrák egy alkalommal majdnem el is kapták, mégis visszatért az Iszonyat Szemébe, és szövetséget kötött az áruló légiókkal, szuper-katonákat biztosítva védelmükért cserébe.

 

Pont

Dobás

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

 

114

1

6

3

5

4

3

5

4

10

3+

Fabius Bile

114

2-5

5

4

4

4

3

4

3

10

3+

 

114

6

3

5

3

5

4

3

3

10

3+

Fabius Bile bármely káoszseregnek tagja lehet. Ebben az esetben ő lesz sereg vezére, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).

Felszerelés: A Gyötrelem Botja, Xyxlos Tűvető, kézi sorozatvető, páncéltörő- és repeszgránátok, Kirurgus és az Oszthatatlan Káosz jele.

Speciális szabályok

Profil: Fabius Bile talán a legtöbbet önmagán kísérletezett, ezért kondíciója az éppen alkalmazott kezelés eredményeként igencsak különböző lehet. Tulajdonságait így mindig csata előtt kell kidobni, lehetőleg az ellenfél szeme láttára. Bármit is dobsz azonban, az nem marad mindig így, ezért a következő csata előtt újra ki kell dobnod a profilt.

A Kirurgus: Ez a komplex, félig mágikus, félig mechanikus szerkezet egyenesen Fabius gerincéhez csatlakozik, és állandóan démonikus fekete folyadékot pumpál a testébe. Ez a folyadék biztosítja Bile halhatatlanságát, és ez a gépezet mentette meg életét a halálos sebektől. Emiatt Fabius kap egy 4-es sebezhetetlen mentőt is, melyet normál páncélmentője helyett dobhat.

A Gyötrelem Botja: Fabius Bile beteges érdeklődést mutat a fájdalom okozása iránt, ezért elkészítette ezt a démoni szerszámot, mely a legkisebb tűszúrást is halálos gyötrelemmé erősíti. A Bot közelharci fegyvernek számít, de ha sikerül vele megsebezni valakit, akkor azt a fájdalom a csata többi részére kiüti - legyen bármennyi sebpontja is, le kell venni.

Xyxlos tűvető: Ez a fegyver egy igen erős méreggel átitatott tűt lő az áldozat testébe, melynek hatására az felrobban. A fegyver profilja a következő:

Táv: 12"

Erő: -

AP 6

Roham 3

A fegyvernek azért nincs megadva az Ereje, mert 2-es vagy jobb dobás esetén sebez. Járművek ellen a tűvető 1-es Erejűnek számít.

Önálló karakter: Fabius önálló karakter, s emiatt az idevonatkozó speciális szabályokat kell rá érvényesíti.

Továbbfejlesztett harcosok: Ha Fabius a káoszsereg parancsnoka, néhány harcost átalakíthat egy kicsit, hogy azok még erősebbek legyenek. Bármely káoszgárdista osztagot megronthat ilyen módon, mindössze +3 pont/modell költséggel.

Speciális szabályok

Genetikai hiba: Fabius kísérletei nem mindig járnak a kívánt sikerrel, ezért a csata elején, miután a seregek felálltak, de még nem kezdték el egymást gyilkolni, dobj minden továbbfejlesztett harcosnak egy kockával, és ha egyest dobsz, dobj újra az alábbi táblázatból:

1

Dühöngés! A harcosok megőrülnek, és nekiállnak legyilkolni egymást. Dobj egy páncélmentőt mindegyiknek, levéve aki elbukja. Az elhullottak Győzelmi Pontot szempontjából veszteségnek számítanak. A túlélők +1 Erőt kapnak.

2-5

Stabil mutáció. Fabius kísérlete sikeres volt, s a harcosok +1 Erőt és Kezdeményt kapnak.

6

Szörny születik. A harcosok tulajdonságai jelentősen feljavultak, ezért +1-et kapnak Erejükre, Kezdeményükre és Támadásaikra. Sajnos azonban szervezetük nem sokáig bírja a megterhelést, és ezért a csata végén mindenképp meghalnak. Ez annyiban érdekes, hogy az ellenfél megkapja értük a győzelmi pontokat.

 

Az Alfa Légió

Az Alfa Légió az utolsó volt az Első Alapítású rendházak közül, s mint ilyen, folyamatosan bizonyítani igyekezett rátermettségét a többi, öregebb légiónak. Primarchájuk, Alpharius még bátorította is ezt a rivalizálást, s az önállóságot, ravasz taktikai megoldásokat mindig nagyra is értékelte. A Légió az erőt becsülte, a gyengeséget megvetette. Horushoz is ereje miatt csatlakoztak, bár az is vonzó volt számukra, hogy így szemtől szemben tesztelhették magukat a lojalista űrgárdistákkal szemben. Az Eretnekség idején önállóan, a többi áruló rendháztól külön küzdöttek, mégis alaposan megnehezítették a lojalisták dolgát.

A Légió taktikájára az egyszerre több irányból támadás, az ellenség megtévesztése és a stratégiai fölény megszerzése jellemző. Mivel kevesen vannak, és egymástól is elszigetelten dolgoznak, az egységek parancsnokai sokkal önállóbbak és találékonyabbak, mint a többi rendház esetében. E mellett nagyban támaszkodnak a kultisták segítségére, kiknek számát gondosan elterjesztett császárellenes propagandával duzzasztják fel.

A Légió persze legszívesebben a lojalista gárdisták ellen vonul hadba, hiszen így tehetik próbára igazán képességeiket. Ilyen alkalmakkor erőik egy részét gyakran vissza is tartják, hogy még jobban tesztelhessék harci tudásukat.

A Légió sorai közé kultistákat is behozhatsz, akik Gyalogsági választásnak minősülnek, és az alábbi profillal rendelkeznek:

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Kultista

6

3

3

3

3

1

3

1

7

6+

A kultisták bajnoka

+5

3

3

3

3

1

3

2

8

6+

Osztag: Az osztag 10-20 kultistából áll.

Fegyverek: Az egység tagjai közelharci fegyverrel és vagy lézerpisztollyal, vagy automata pisztollyal vannak felszerelve.

Opciók: Az egész osztagot felszerelheted repeszgránáttal (+1 pont modellenként) és/vagy páncéltörő gránátokkal (+1 pont modellenként) vagy hődetonátorokkal (+2 pont modellenként).

A kultisták az Oszthatatlan Káosz Jelét viselhetik magukon, +1 pontért modellenként. Ha rendelkeznek ezzel, az egyik modell egy Káosz Ikont hordozhat magánál, ingyen.

Karakter: Az egyik kultistát +5 pontért kinevezheted Bajnokká, felszerelheted a Káosz fegyvertárából, összesen 10 pont értékben.

Speciális szabályok: Az Alfa Légiót szolgáló kultistáknak ki kell választanod egyet az alábbi képzettség-kombinációk közül:

Felderítők - Beszivárgás és Áthaladás a bozótoson

Orgyilkosok - Beszivárgás és Veszett roham

Szabotőrök - Beszivárgás és Ostrom-specialisták

Ezekért a képzettségekért plusz pontokat már nem kell fizetni. Leírásukat lásd a könyv elején.

Démonok: Mivel a démonok nem képesek huzamosabb ideig az anyagi világban maradni, ezért az általában birodalmi bolygókon operáló Légiósoknak nem igazán tudják használni őket. Ha azonban sikerül lázadásra ösztökélni a bolygó lakosait, és elszabadul a káosz, akkor szívesen egészítik ki soraikat ők is a Hipertér rémeivel. Emiatt az Alfa Légió hozhat ugyan démonokat is, de csak a kultistáknál lehetnek olyan ikonok, melyek segítenek a beidézésükben. Démonhercegeket és Megszállottakat a normál módon hozhatnak.

Beszivárgók: Az Alfa Légió tagjai csakis az Oszthatatlan Káosz Jelét viselik, s veteránjaik beszivárgó képességeikről híresek. Emiatt minden energiapáncélos (vagy démonpáncélos) gyalogos modell megveheti a Beszivárgók képességet, karaktereknek 5 pontért, egyéb modelleknek 1 pontért. A Beszivárgó képzettség nem számít bele a maximálisan felvehető képzettségek közé.

 

Acélharcosok

Az Acélharcosok hidegfejű gyilkosok, akiket csak saját paranoiájuk és önzésük motivál. Csak felszerelésükben bíznak és semmi másban. Emiatt nem is szoktak más Légiókkal szövetkezni, hanem egyedül hajtják végre hadműveleteiket, melyeket még mindig primarchájuk, Peturabo irányít az Iszonyat Szeméből, Medrenngard erődvilágából.

A légió a legjobban felszerelt a káoszgárdisták közül. Elsősorban az ostromokhoz értenek, ezt a fajta hadviselést szeretik a legjobban, s ezért ha támadnak is, akkor is folyamatosan erődöket emelnek. Ezek aztán jól lekötik az esetleges ellenséges támadásokat, megosztják az ellenfél erőit, s a gondosan kitervelt ellentámadások aztán könnyedén elsöprik az ellenállást. Úthengerként nyomulnak előre, összezúzva minden ellenséges erőt, biztosítva, hogy senki se maradjon, aki visszavághatna.

Az Acélharcosok seregét a következőképp rakhatod össze:

A modellek csak az Oszthatatlan Káosz jelét viselhetik, más Jelet nem

A seregben démonok nem lehetnek, de Démonhercegeket és Megszállottakat azért hozhatsz (habár ez utóbbiak esetében nem mutációkról, hanem démoni energiákkal fűtött kibernetikus beültetésekről beszélhetünk inkább)

Mivel az ostromok szakértői, ezért minden Acélharcos rendelkezik az Ostrom-specialista képzettséggel. Ez plusz pontba nem kerül, és nem számít bele a felvehető képzettségek maximális számába sem.

Az Acélharcosok gyakran támaszkodnak a Fémgárdista kultuszok tagjaira, s ezért a 0-1-es korlátozás számukra nem érvényesül

Az Acélharcosokra elsősorban a nehézfegyveres egységek a jellemzőek, s ezért eggyel több Tüzérségi osztagot hozhatnak, viszont két Rohamosztaggal kevesebbet. Ez a normál felállási séma szerint azt jelenti, hogy négy Tüzérségük és egy Rohamosztaguk lehet.

Az ostromokhoz rengeteg tüzérségi egység kell, ezért az Acélharcosok megtanulták, hogy a zsákmányolt birodalmi tankokat hogyan tudják kijavítani és átszerelni. Emiatt hozhatnak egy Baziliszkuszt (ld. a Birodalmi Gárda kódexét) és/vagy egy Vindikátort (ld. az űrgárdista kódexet). A Baziliszkusz marad BS 3, de megveheted neki az indirekt tüzelést. A Vindikátor dupla sorozatvetője helyett kombi-sorozatvető lesz a tetőre szerelve. A járművekre csak ebből a könyvből választhatsz kiegészítőket.

Az Acélharcosok technikailag igen jól képzettek, s emiatt még mindig használják a szervókarjaikat.

Szervókar - 30 pont

Az Acélharcosok elsősorban fegyverként használják a szervókarokat, de néha a sérült járművek harctéri javításában is hasznukat veszik. Ha a gárdista a saját köre elején egy mozdulni képtelen jármű mellett áll, lehetősége van arra, hogy megpróbálja azt megjavítani. Ilyenkor dobnia kell D6-tal, és 6-os dobás esetén a jármű újra mozoghat. Közelharcban egy olyan energiakesztyűnek számít, mely egy plusz támadást biztosít, a tulajdonos Közelharci Értékével.

 

Éjurak

Az Éjurak egy örökös sötétségbe burkolózó bolygóról származnak, s hírhedt tetteikkel méltán tettek szert félelmetes hírükre. Taktikájuk lényege a terror, s brutalitások olyan nagy volt már az Eretnekség előtt is, hogy a Császár már megregulázásukat tervezte, amikor Horus hirtelen ellene támadt. Az Éjurak az elsők között csatlakoztak az árulóhoz, s iszonyú pusztítást vittek végbe a Galaxis keleti peremén. Még primarchájuk, Éjlidérc meggyilkolása sem állította meg őket, s azóta is rettegik nevüket, ahol csak feltűnnek.

Az Éjurak leginkább éjszaka támadnak, kisebb csapatokban, így tűnnek egyszerre mindenhol levőknek, s keltenek félelmet az ellenség szívében. A nagyobb csatákat kerülik, jobban szeretik lassan felőrölni az ellenállást, s élvezni a rettegést, mit okoznak.

Az Éjurak seregét a következőképp rakhatod össze:

A modellek csak az Oszthatatlan Káosz jelét viselhetik, más Jelet nem. A járműveket egyetlen Káosz-Istennek sem szentelhetik.

Mivel az Éjurak nem tisztelik a káoszhatalmakat istenként, kevesebb démont is hozhatnak be. A Fúriákat azonban a Raptorok gyakran rabságba ejtik, ezért azokat hozhatsz. A Démonhercegek és Megszállottak szintén kivételek, hiszen ők tulajdonképp Éjurak, akik démoni képességekkel rendelkeznek.

Minden gárdista rendelkezik az Éjszakai látás képzettséggel. Ez plusz pontba nem kerül, és nem számít bele a felvehető képzettségek maximális számába sem. E mellett a lentebb ismertetésre kerülő Lopakodás képzettséget csak ők vehetik fel.

Az Éjurak a rajtaütések mesterei, akik jó hasznát veszik a Raptoroknak és motorosoknak, ezért eggyel több Rohamosztagot hozhatnak, viszont két Tüzérségi egységgel kevesebbet. Ez a normál felállási séma szerint azt jelenti, hogy négy és Rohamosztaguk egy Tüzérségük lehet.

Az Éjurak gyakran támaszkodnak a Raptorokra, s ezért a 0-1-es korlátozás számukra nem érvényesül

Lopakodás képzettség - 5/1 pont

Az egység maximálisan kihasználja a fedezék adta előnyöket, ezért fedezékmentőjük mindig eggyel jobb, mint normál esetben. Így pl. egy 5-ös fedezékmentőből 4-es lesz. Nyílt terepen természetesen ők sem kapnak semmilyen fedezékmentőt. Motoros, démoni hátason lovagló, Démonikus tartású vagy terminátor-páncélos modellek ezt a képességet nem használhatják.

 

Világbírók

A Világbírók a legfanatikusabban vallásos káoszgárdisták. Az Eretnekség előtt ők és primarchájuk Lorgar, a Birodalmi Hit leghűbb követői és prófétái voltak, de miután a Császárnak harcosok és nem szerzetesek kellettek, folyamatosan kritizálta őket. Nem csoda hát, ha hamar átálltak Horus oldalára, ahol végre az imádatukat buzgón fogadó istenek követői lehettek. Igaz, egyetlen egyet sem követnek, de az egész panteont tisztelik, s erről hatalmas katedrálisok képében tesznek tanúbizonyságot.

A Világbírók az egyetlen káoszgárdista rendház, melynek soraiban még mindig találhatók káplánok - igaz, most már nem így hívják őket, hanem Sötét Apostoloknak. Ezek a fanatikusok vezetik a seregeket, vízióik alapján, gyakran a józan észnek teljesen ellentmondó taktika alapján. A rendház támadásait csak kétféleképpen lehet megállítani: vagy elkapják az Apostolt, vagy megölnek minden egyes káoszgárdistát.

A Világbírók rengeteg démont használnak seregeikben. Magasabb rendűnek tartják magukat, mint ezek a rémségek, s csak a Nagydémonok felsőbbségét ismerik el maguk felett. Éppen ezért sosem haboznak feláldozni kisebb démonokat, ha érdekeik így kívánják.

A csatákban elfogott ellenségnek mindig felkínálják a lehetőséget az áttérésre, mellyel az vagy él, vagy pedig mehet robotolni a katedrális-építők közé.

A Világbírók seregét a következőképp rakhatod össze:

A modellek csak az Oszthatatlan Káosz jelét viselhetik, más Jelet nem. A járműveket egyetlen Káosz-Istennek sem szentelhetik.

A Világbírók bármilyen démont használhatnak.

A sereg egyik Lordját vagy hadnagyát kinevezheted káplánná vagy Sötét Apostollá. Ez esetben fel kell szerelned az Átkozott Crozius-szal, és megveheted neki a Demagóg képzettséget (ezek leírását ld. alább)

Mivel a Világbírók nagyon sok démont használnak, elcserélhetnek egy-egy Gyalogsági választást egy Elit, Rohamosztag, vagy Tüzérségi egység valamelyikére. Ennek eredményeképp akár kilenc Gyalogsági egységük is lehet, bár ekkor csak kettő-kettő Elit, Rohamosztag, és Tüzérségi egységük lesz.

Mint a többi Légió esetében, a veteránok itt is a sereg fontos részét képezik, s bármilyen veterán képzettséget felvehetnek.

Átkozott Crozius (Démonfegyver) - 40 pont

A Horus Eretnekség idejében a hithű káplánokat áruló testvéreik meggyilkolták. Csak a Világbírók rendházának maradtak meg a káplánjai, mert ők a Káoszt választották. Ezen tettük bemocskolta szent fegyverüket, mely így, démoni energiáktól fűtötten annak jelképévé vált, hogy még a Császár leghűbb szolgája is választhatja a Kárhozat Útját.

Az Átkozott Crozius egy energiafegyver, melyet csak a Világbírók rendházának Sötét Apostolai birtokolnak. A tulajdonost úgy kell tekinteni, mint aki az Oszthatatlan Káosz Személyes Ikonjával rendelkezik. E mellett a Sötét Istenek védelmét is élvezi, ami egy 4-es Sebezhetetlen mentő formájában nyilvánul meg.

Demagóg képzettség - 20 pont

A Világbírók kitűnően képzettek a Birodalmi Hit elleni litániákban. Emiatt a képzettséggel rendelkező karakter, és minden olyan nem-démoni egység, melynek legalább egy modellje van a 6"-es közelében automatikusan átmegy minden morálteszten, amit tennie kell. Ez a képzettség csak önálló karaktereknek vásárolható meg, és nem számít bele a maximálisan felvehető képzettségek számába.

 

A FEKETE LÉGIÓ

A Fekete Légió eredetileg a Luna Farkasai nevet viselte, s Horus parancsnoksága alatt állt. Először a Császár parancsára nevezték át a "Horus Fiai" névre, a Hadúr eredményeinek elismeréseképp. Végső nevét Horus halála, és az Eretnekség bukása után kapta, amikor Abaddon, az új parancsnok gyásza jeleként feketére festette a páncélokat.

A Légió a Káosz legeredményesebb szolgája, s minden egyes kultusszal, istenséggel kapcsolatot tart. Ez a kapcsolat azonban csak rövid időre szól, s a gárdisták biztosak lehetnek benne, hogy Abaddon képes megszabadítani őket a démonokkal kötött alkuktól.

A Légió tulajdonképp az "alap" Káosz sereg, mely mindazon opciókat használhatja, amit a könyv elején található lista lehetővé tesz. Így masírozhatnak egymás mellett Fekete Légiós Berzerkerek és mágusok, egy Oszthatatlan Káosz Jelével felszerelt Lord vezetése alatt. Hogy éppen milyen egységekből áll a sereg, azt mindig a küldetés diktálja.

A Fekete Légió az egyre erősebb támadások taktikáját folytatja. Egymás után támadnak különböző pontokon, hogy fokozatosan gyengítsék a védelmet, s végül az addig várakozó Lord és Kiválasztott testőrsége leteleportál, hogy bevégezze a mészárlást.

Abaddon a Pusztító, a Káosz Hadura

Abaddon, a Pusztító, az ezerszer elátkozott szörnyeteg annak idején a Birodalom egyik bajnokaként kezdte. A Luna Farkasainak kapitányaként apjaként tisztelte Horust, kinek a pletykák szerint valóban tökéletes klónozott mása volt.

Horus halála rettenetes bosszúra ösztönözte, s most sorra vezeti hadba a Káosz Légióit a Birodalom ellen, elpusztítva mindent, mi csak seregeinek útjába kerül. Ő az egyetlen, aki mögé mind a kilenc áruló légió felsorakozik, s aki könnyedén szolgálatába kényszeríti a legnagyobb démonokat is. A rohamokat mindig személyesen vezeti, s már számtalan alkalommal bizonyította, hogy valóban ő a Káosz Isteneinek kiválasztottja, ki az Apokalipszist hozhatja az emberlakta Galaxisra.

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Abaddon

255

6

5

4

4(5)

3

5

4(+1)

10

2+

Abaddon bármely, legalább 2000 pontos káoszsereget vezetheti, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben ő lesz a Lord-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).

Felszerelés: Horus Karma (mely egy mesteri villámkarom, beépített kombi-bolterrel és mely Személyes Ikonnak számít), Drach'nyen a démonkard, terminátor páncél, Demagóg képzettség, démonrúna, tüskék.

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

Drach'nyen a démonkard: Ez az ősi penge egy démon lelkét őrzi, mely darabokra tépi a valóság szövetét ha valamilyen anyaghoz ér. A kard körönként egy Támadást biztosít Abaddon számára (de mindig csak egyet!), a mellé a négy mellé, melyet a Karommal tesz. A karddal okozott találat automatikusan sebez, ellene páncélmentő nincs (csak sebezhetetlen), és azonnali halált okoz. A megütött járművek páncélját automatikusan átüti.

A Káosz Hírnökének Jele: Abaddon, évezredes léte alatt elnyerte a Káosz minden Istenének támogatását, s Horushoz hasonlóan ellenállt annak, hogy egyikük bábjává váljon. Ez idő alatt mindegyik isten Jelét megkapta, s most egy olyan Jel birtokosa, mely ezek minden előnyét tartalmazza. A sereg összeállításának szempontjából úgy kell rá tekinteni, mintha az Oszthatatlan Káosz Jelét viselné, a többi előny pedig benne van a profiljában. Abaddon Rettenthetetlen, így automatikusan átmegy minden morál- és tüzérségi sokk-teszten, amit tennie kell.

Káosz terminátor páncél: Abaddon páncélja a Káosz istenei által áldott, és a 2-es páncélmentőn kívül a Crux Terminator hatására egy 4-es Sebezhetetlent is biztosít. Ezen kívül 4-es vagy jobb dobás esetén semlegesíti azokat a pszichikus hatásokat is, melynek hatáskörében Abaddon is benne van. Végül, a páncélba egy Démoni Rúnát is belevéstek.

Önálló karakter: Ha nem testőrei kísérik, Abaddon egyedül mozog a csatamezőn. Az erre vonatkozó speciális szabályokat lásd az alapkönyvben.

Kíséret: Abaddonhoz egy osztagnyi Kiválasztottat csatolhatsz kíséretként, mellyel együtt egy HQ választásnak számít.

 

KHORNE KÖNYVE

Amikor az első emberek törzsei, kik a Földet járták, találkoztak egymással, nem a barátot vagy szövetségest látták egymásban, hanem az ellenséget. Szeretet helyett harag és vérszomj kelt szívükben, s gyilkolták egymást, amint csak lehetett. Khorne már ekkor megszületett, s azóta is ott van minden gyilkos gondolatban, vérszomjas üvöltésben, s a vérontás minden szégyenletes színhelyén.

Khorne egy hatalmas bronz trónon ül, mi egy koponyákból rakott hegyen, a vér tengerének közepén áll. A koponyák azokéi, kik az ő nevében elhullottak, s vérük a tenger cseppjei. Van köztük bajnok és ártatlan, hisz a Vér Istenét nem érdekli, kinek vére folyik, csak az ő nevében folyjék.

Ő a legerősebb a Káosz istenei közül, hiszen az ember legősibb és legerősebb érzelmeiből táplálkozik, s már számlálatlan korok óta erősödik hatalma. Mindenki, ki fegyvert ragad, kockáztatja hogy az ő szolgája lesz a végén, hiszen a büszkeség, hadi dicsőség, mind azok az eszközök, melyek az ő hite felé terelik a halandókat.

Khorne legnagyobb ellenfele Slaanesh, kinek pompa iránti vágyát gyengeségnek tartja, s kinek manipulációit megveti. Szintén ellenséges Tzeentch-el, kinek mágiáját és ravasz útjait gyávának tartja.

Khorne Jele

Khorne Jelét 10 pontért veheted meg az önálló karaktereknek, és modellenként 5 pontért osztagoknak. A Jellel rendelkező modell veszett dühvel harcol, a kézitusát részesítve előnyben minden másnál. A mágiát ilyen állapotban teljesen elveti, ezért se a Mágus képzettséget, se semmilyen pszichikus képességet/eszközt nem vehet fel.

A Jelet viselő modellek mindegyike a Gyilkos düh képességével bír.

Ennek következtében a következők érvényesek rá:

+1 Támadás

Rettenthetetlen

Ha a rohamfázis elején rohamtávon belül ellenséges modell van (beleértve járműveket és olyan lényeket is, akiket nem tudnak megsebezni), le kell azt rohanniuk

A mozgási fázis elején dobj minden, a Gyilkos Dühtől szenvedő osztagnak vagy karakternek (járműveknek, harci robotoknak, motorosoknak, vagy a Démoni Repülés képességével rendelkező modelleknek nem), s ha az eredmény 1 vagy 2, akkor a normál mozgásuk helyett a legközelebbi ellenség felé indulnak, normál mozgás + D6" távot megtéve. Ha szállítójárműben ülnek, ez előtt kiszállnak.

Azok az egységek, melyek az előbb leírtak szerint előre nyomultak, nem lőhetnek.

Ha megnyerik a közelharcot, előre kell nyomulniuk, kivéve ha terminátor-páncélos modellek is vannak közöttük, vagy csak a "morális győzelem" szerint nyertek.

Ha egy karakter rendelkezik a Gyilkos Dühvel, nem csatlakozhat olyan egységhez, amelyik nem, s fordítva, ha neki nincs jele, de az osztagnak igen, akkor sem. Ennek oka, hogy egyszerűen nem fogják megérteni egymást.

Khorne követőinek fegyvertára

Khorne követőinek a következő fegyver-kiegészítők állnak a rendelkezésére:

Kiválasztottak, káoszgárdisták, Megszállottak, és motorosok, kik Khorne Jelét viselik +1 pontért láncfejszére cserélhetik közelharci fegyvereiket. Energiapáncélos modellek lőfegyvereik közül csak kézi sorozatvetőiket cserélhetik plazmapisztolyra, a listában található áron, mást nem.

Az önálló karakterek és Bajnokok szabadon választhatnak a különleges felszerelések listájáról.

Khorne járművei

A Khorne-nak ajánlott jármű megkapja a Pusztító képességet. Ennek ára +25 pont.

Pusztító

A járműre mindenféle tüskéket, pengéket, kaszákat, gépkarmokat és egyéb kiegészítőket szerelnek fel. Ennek eredményeképp a harci robotok a közelharc minden körében újradobhatnak egy támadást, és ugyanúgy dobhatnak Gyilkos Dühre, mint a gyalogos modellek. Ha tankra szerelik, az tank sokknál minden menekülő ellenséges modellt besebez 4-re vagy jobbra, de ez ellen normál páncélmentőt dobhatnak.

Khorne fegyvertára

Az itt következő felszerelések az alap fegyvertárba tartoznak, de csak a Khorne Jelével felszerelt modellek vehetnek fel belőlük. A normál korlátozások érvényesek erre is, s csak a *-gal jelölt felszerelések felvehetők a terminátorok számára.

Khorne Fejszéje*

20/15 pont

A Düh Zászlaja*

20 pont

Berserker-penge* (démonfegyver)

40 pont

Khorne Nyakörve*

5 pont

Nem érez fájdalmat*

10/5 pont

Khorne Tipróréme

25 pont

Lánc-fejsze

3/1 pont

Khorne dühe

15 pont

A Lángoló Düh Talizmánja

5 pont

Khorne fejszéje

Khorne Fejszéje az isten csillapíthatatlan vérszomját hordozza magában. Találatai ellen páncélmentő nem dobható, s minden 6-os találat esetén egy új támadást lehet dobni. Ezt addig lehet ismételni, míg csak van 6-os eredmény.

A Düh Zászlaja

Ez a zászló Khorne legvérszomjasabb szolgáinak lelkét zárja magába, és őrült tombolásra készteti azokak, akik csak a közelébe kerülnek. Amellett, hogy démonidézésnél Ikonnak számít, csatánként egyszer, a közelharci fázisban szabadon engedheted speciális képességét, minek hatására az ikonhordozó egységének minden tagja kap +1 Támadást.

Khorne Nyakörve

Ez a híres talizmán arra képes, hogy elszívja viselője közeléből a hipertér energiáit, lényegében immunissá téve őt a pszichikus támadásokra. Ennek következtében a modellt nem ölik meg a pszi-fegyverek, sőt 2-es vagy jobb dobás esetén semlegesíti azokat a pszichikus támadásokat, melyek hatáskörében ő is szerepel.

Berserker-penge

A Penge viselőjének állandó harcot kell folytatnia a fegyver birtoklásáért a benne lakozó Vérontóval, kinek bezártsága miatti dühe már az őrjöngésig fokozódott. Habár a fegyver igen hatékony, vigyázni kell vele, mert mindegy neki, kinek a vére, csak folyjon.

A Berserker-penge egy kétkezes energiafegyver, melyet csak önálló karakter forgathat. Viselője nem csatlakozhat egységekhez, nem lehet követője, vagy ülhet hátasra. Tulajdonképpen egy modellből álló egységnek kell tekinteni, semmint karakternek. Emiatt aztán az ellenség szabadon lőhet is rá. A fegyvernek köszönhetően nem kell dobnia a Gyilkos Dühre, mert minden kör elején nyomul előre az ellenség felé. A Penge egy 4-es sebezhetetlen mentőt ad a tulajdonosnak, és duplázza alap támadásainak számát. Ha megnyeri a közelharcot, kötelező előrenyomulnia, kivéve, ha terminátor-páncélban van.

Nem érez fájdalmat

Khorne némelyik követője olyannyira képes fókuszálnia dühét, hogy egyáltalán nem törődik a sebeivel, s csak a halál állíthatja meg. Ha elveszítene egy Sebet, dobj egy kockával: ha az eredmény 3 vagy kisebb, megkapja, de ha 4-es vagy nagyobb, akkor figyelmen kívül hagyhatja. Ez a képesség olyan találatok ellen, melyek Ereje kétszerese a modell Szívósságának, nem működnek, mint ahogy olyan közelharci sérülések ellen sem, melyek ellen nincs páncélmentő.

Khorne Tipróréme

Hátas. A Tiprórém egy olyan félig démon-félig gép szerzet, melyet a Bajnokok gyakran kapnak ajándékba uruktól. Hatalmas teste a Démoni Erő és a Démoni esszencia képességeket biztosítja számukra, ellenállhatatlan rohama, melynek során a földbe tapossa ellenfeleit pedig a Démoni Mutáció képességét.

Lánc-fejsze

A Fejszével leadott csapások olyan erősek, hogy kevés páncél tud ellenállni nekik. Emiatt a legjobb páncélmentő, mit ellene dobhatnak a 4-es, mégha az áldozatnak ennél jobb is volt. Megjegyzendő, hogy a táblázatban az első pontérték az önálló karaktereké, a második pedig az egységek tagjaié.

Khorne dühe

A Bajnok annyira kívánja a harcot, hogy az eközben felgyűlő feszültség robbanásszerűen tör ki belőle, mihelyst ellenségeire emelheti bárdját. Emiatt a roham miatt +1 helyett +D3 Támadást kap.

A Lángoló Düh Talizmánja

Ha a karakter, vagy egysége, minek minden tagja viseli Khorne Jelét, a Gyilkos Dühre dob, két kockával teheti ezt meg. Ha bármelyik eredménye 1 vagy 2, nyomulnak előre.

A Világfalók Rendháza

Khorne leghűségesebb követői, a Világfalók eszüket vesztett, őrjöngő gyilkosok, akik csak azért élnek, hogy koponyákat gyűjtsenek uruk trónjához. Csapatuk lehet egy kisebb banda, aki egy erős bajnokhoz csatlakozik, vagy akár egy több száz fős gyülekezet is. Közös jellemzőjük, hogy ha ellenfeleikkel végeznek, gyakran egymásnak esnek.

Ha a Világfalók rendházával akarsz játszani, a következő korlátozásokhoz kell tartanod magad:

Minden karakternek és egységnek Khorne Jelét kell viselnie

Csak olyan démonokat hozhatsz be, melyek Khorne-hoz tartoznak

A járműveket csak Khorne-nak ajánlhatod, bár lehetnek olyanok is, melyeket nem ajánlasz senkinek

Minden Kedvenc egység ingyen Bajnokká nevezheti vezetőjét

Kedvenc démoni egységek és bestiák +1-et adhatnak idéző-dobásukhoz

Kharn az Áruló

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Kharn

180

7

5

4

4

4

5

5

10

2+

Kharn már akkor is egy kiszámíthatatlan őrült volt, amikor a Császárt szolgálta. Később ez még jobban elhatalmasodott, s mind a mai napig csak a gyilkolásnak él. Az "Áruló" nevet akkor szerezte, mikor a Császár

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Frissités

Legutóbbi frissítés: 2006.11.8

Oldalra felkerült:

  • Új hír
 
Ennyien voltatok eddig itt
Indulás: 2006-08-27
 
Szavazás
Mit gondolsz, milyen az oldal?

Nagyon jó!
Jó, de nem tökéletes.
Lehetne sokkal jobb is.
Nem valami jó!
Elég béna!
Nagyon szar!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Mit gondolsz a...
 
Ne lopj!
NE Lopj!
 
Sztorik
 
Teszt
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!