Eldrad Ulthran, Ultwe Látnokainak vezére |
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
Eldrad |
246 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
5 |
1 |
10 |
3+ (rúna) |
Egy legalább 2000 pontos, Ulthwe-ról származó sereg behozhatja Eldrad Ulthrant, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben ő lesz az egyik HQ-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését). Igaz ugyan, hogy külön HQ-választásnak számít, de a Látnokok Tanácsába kell neki is beállnia, és velük is kell maradnia az egész csata alatt.
Felszerelés: Shuriken pisztoly, Ulthamar Botja, a Védelem Rúnái, Látórúnák, Szellemsisak, lélekkövek, rúnapáncél.
Pszichikus képességek: Energiavihar, Szerencse, Útmutatás, Agyvihar.
Speciális szabályok
Ulthamar Botja: Ez az ősi ereklye a legfinomabb lidérccsontból készült. Eldrad ezen keresztül tudja fókuszálni pszichikus energiáit, vagy megerősítve pszichikus képességeit, vagy óriási erővel töltve fel azt. A botot kétféleképpen lehet használni, de egy körben csak az egy módon. Először is, a bot lehetővé teszi Eldrad számára, hogy egy második pszichikus képességet használhasson. Ez lehet egy új, de lehet az is, amit először használt. Másodszor, a bot feltölthető pszichikus energiákkal, minek hatására 2-es dobás esetén már sebez, és nincs ellene páncélmentő!
Jövendölés: Eldrad Ulthran valószínűleg a legpontosabb és legerősebb elda Látnok, kinek képességeiről számos legenda szól. Emiatt, ha mindkét sereg felállt, az elda játékos D3 egységét átteheti egy másik helyre, de csak a megadott felállási zónán belül, és maximum 6"-re. Emellett, ha tartalékokat is használnak a küldetésben, körönként +1-et adhatsz az egyik dobáshoz.
Önálló karakter: Eldrad önálló karakter, akire az idevonatkozó speciális szabályokat érvényesek.
Testőrség: A Jövőlátó mellé maximum ötfős testőrséget rendelhetsz Boszorkánymesterekből.
Iyanna Arienal, Iyanden Léleklátója |
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
Iyanna |
75 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
1 |
9 |
Speciális |
Egy Iyandenről származó sereg behozhatja Iyanna Arienalt, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben az egyik Lidércrobot egységet vezetheti a Boszorkánymester helyett. Iyannát pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).
Felszerelés: Shuriken pisztoly, Teuthlas Dárdája, Vaul Páncélja.
Pszichikus képességek: Lelkesítés, Pusztítás.
Speciális szabályok
Teuthlas Dárdája: Ez az ősi Éneklő Dárda az Iyanden mestervilág alapításának idejéből származik, és 12" helyett 18"-ig lehet eldobni.
Vaul Páncélja: Ez a páncél egy igazán ősi és rejtélyes ereklye, mely viselője pszichikus energiáiból sző áthatolhatatlan páncélt. Ahelyett hogy páncélmentőt tenne, Arienalnak módosítatlan Vezetési Érték-tesztet kell tennie. Ha ez sikeres, a támadás nem sebzi meg. Megjegyzendő, hogy ez a különleges mentő mindenféle támadás ellen véd, tehát úgy működik, mintha sebezhetetlen lenne.
Léleklátó: Arienal nagy tapasztalatokkal rendelkezik a halottak lelkeivel való kommunikációban, ezért minden Lidércrobot egység, mely legalább egy modellel rendelkezik 12"-es közelében, mentesül a köre elején dobandó Lidérclátás-teszttől.
Lánglelkű Nuadhu, a Saim Hann-i Széllovasok főnöke |
|
Pont |
WS |
BS |
S |
Elől |
Oldalt |
Hátul |
I |
A |
Nuadhu |
75 |
5 |
4 |
4 |
11 |
11 |
10 |
6 |
3 |
Egy Saim Hannról származó sereg behozhatja Nuadhut, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben az egyik suhanó egységhez csatolhatod, vagy egy Rohamosztag választásnak számít. Nuadhut pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).
Felszerelés: Energiafegyver és Alean, Khaine hátasa.
Speciális szabályok
Alean, Khaine hátasa: Nuadhu egy speciális Viperán utazik, mint ahogy Khaine is legendás hátasa, Alean hátán indult csatába. Nuadhu és a Vipera egy modellnek számít - a harcos nem hagyhatja el járművét. Gondolj rá úgy, mintha egy speciális Vipera lenne, az alábbi szabályokkal:
Típus: Gyors, Suhanó, Nyílt tetejű.
Fegyverek: Shuriken ágyú.
Közelharc: Nuadhu a harci robotokhoz hasonlóan harcol, a profiljának megfelelően. A közelharci fázisban rohamozhat 6"-et, de csak akkot, ha addig nem mozgott 12"-nél többet. Energiafegyverrel harcol, ezért támadásai ellen nincs páncélmentő. Megjegyzendő, hogy a harci robotokhoz hasonlóan sosem vonul vissza, még akkor sem, ha legyőzik a közelharcban.
Rajtaütés: Az elda suhanókhoz hasonlóan Nuadhu is képes a rajtaütésre, vagyis a közelharci fázisban mozoghat még 6"-et, ha nem mozgott 12"-nél többen a mozgási fázisban.
Mániákus: Nuadhu nem törődik a veszéllyel, boldogan belerepül még a legerősebb pergőtűzbe is. Emiatt figyelmen kívül hagyhatja a "kezelők összezavarodtak" és a "kezelők elkábultak" hatásokat a sebzéstáblán.
A Széllovasok főnöke: Nuadhu Széllovasai szívesen követik imádott vezérüket, s ezért az általa vezetett osztag nem vonul vissza, és nem is kaphat lövegsokkot.
Önálló karakter: Nuadhu önálló karakter, akire az idevonatkozó speciális szabályokat érvényesek. A kivétel ezek alól, hogy csak mestervilága suhanó osztagaihoz csatlakozhat. Mivel neki nem Szívóssága hanem páncélértéke van, ezért az osztaga által kapott találatokat a sebzések kidobása előtt kell szétosztani.
Főnix Lordok |
|
Pont |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Mentő |
Főnix Lord |
ld. alább |
6 |
5 |
4 |
4 |
3 |
7 |
3 |
10 |
3+ |
Egy elda sereg egy vagy több Főnix Lordot is tartalmazhat, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben HQ egységeknek számítanak, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni őket.
Speciális szabályok
Önálló karakter: A Főnix Lord önálló karakter, akire az idevonatkozó speciális szabályokat érvényesek.
Könnyűléptűek: Dacára annak, hogy páncéljuk 3-as, a Főnix Lordokra is vonatkozik a Könnyűléptűek szabály.
Rettenthetetlen: A Főnix Lordok már évezredek óta járják a galaxist, és annak már minden veszélyével találkoztak. Emiatt nem ijednek meg semmitől, és sohasem vonulnak vissza. Ha templomuk harcosainak egy osztagát vezetik, akkor azok is rettenthetetlenekké válnak.
Maugan Ra, A Lelkek Aratója |
130 pont |
Templom: Sötét Kaszások.
Felszerelés: Maugetar (shuriken ágyú egy beépített Kivégzővel)
Különleges képességek: Kapáslövés, Gyorstüzelés és Pusztító Csapás.
Jain Zar, A Csend Vihara |
143 pont |
Templom: Sikoltó Bansheek
Felszerelés: Banshee maszk, Kivégző, a Csendes Halál (mint a Koponyák Hálója, csak 5-ös Erővel)
Különleges képességek: Akrobatika, Harci Kiáltás és Hatalmas Ugrás.
Karandras, az Árnyékban Vadászó |
165 pont |
Templom: Skorpiók
Felszerelés: Skorpiópenge, a Skorpió Karma, a Skorpió Harapása (mit egy csáprágó, csak 5-ös Erővel)
Különleges képességek: Pusztító Csapás, Lopódzás és Rajtaütés.
Baharroth, a Szél Kiáltása |
160 pont |
Templom: Vadászsólymok
Felszerelés: Sólyomszárnyak, Vadászsólyom gránátvető, plazma gránátok, Sólyomkarom és energiafegyver.
Különleges képességek: Hatalmas Ugrás, Kitartó Támadás és Visszavonulás.
Fuegan, a Tüzes Lándzsa |
149 pont |
Templom: Tűzsárkányok
Felszerelés: Tűzdárda, hőbombák, Lángoló Fejsze (energiafegyver, +1 Erővel)
Különleges képességek: Lángoló Ököl, Tankvadász és Gyorstüzelés.
Asurmen, Asuryan Karja |
137 pont |
Templom: Bosszúállók
Felszerelés: Dupla linkelt shuriken katapultok, Asur kardja (a Rettenet Kardja, mely újradobja az elrontott közelharci dobásokat)
Különleges képességek: Védelem, Félrevezetés és Harci Végzet (Asurmen mentője sebezhetetlen). |