AZ ORKOK HÓNAPJA VAN!
AZ ORKOK HÓNAPJA VAN!
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Magáról a játékról
 
Space Marines
 
A hónap faja
Orks
 
Eldák
 
Szavazás
A hónap faja
Melyik faj legye a hónap faja decemberben?

Imperial Guard
Eldar
Space Marines
Tau
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A hét karaktere

Ghazhkull Mag Uruk Thraka

 
Necrons
 
Tau Empire
 
Chaos Space Marines
 
Imperial Guard
 
Orks
 
Dark Eldar
 
Tyranids
 
Speciális karakterek és démonok

Démonok:

 Nagydémon

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Vérivó

205

9

0

8

6

4

4

5

10

3+/4+

A Nagy Tisztátalan

150

5

3

7

6

6

2

3

10

-/4+

A Változások Ura

160

8

4

6

6

4

6

3

10

-/4+

A Titkok Őrzője

160

7

3

7

6

4

4

5

10

-/4+

Lehetetlen leírni az a borzalmat, melyet a nagydémonok jelentenek. Ők a gonosz Káoszhatalmak fizikai megtestesülései, kik természetükben és szellemükben a legközelebb állnak uraikhoz.

Khorne nagydémonait sokféle névvel illetik. Ő a Vérben Fürdő, a Koponyák Lordja, a Legnagyobb Mészáros és a Megtestesült Háború. Leginkább mégis a Vérivó néven ismeretes, s ez jól is jellemzi e hatalmas rémet. Egyik kezében démoni fejszéjével, a másikban tüzes korbácsával repked a harcmező felett, lecsapva minden ellenségre, ki csak elér. Vérszomja csillapíthatatlan, nem számít hány koponya hever lábainál, vagy hány lelket szerzett urának, mindig rettenetes dühvel támad ellenfeleire. Nem fél mást, csak Khorne-t, s megtámad mindent, mi csak az útjába kerül, a józan számítás sosem gátolja meg ebben.

Slaanesh nagydémona, a Titkok Őre sokkarú, gyémántszemű teremtmény, kinek mozgása érzéki, ám mozdulatai halálosak, hisz képes rá hogy ollóinak egyetlen szeretetteli simításával kibelezzen egy embert. A fájdalom az, mi mérhetetlen élvezetet okoz neki, akár a másoké, akár a sajátja. Igen veszélyes ellenfél, mert hatalmas ereje mellett jelentős varázserejére is számíthat.

Minden démonok legocsmányabbjai, a Nagy Tisztátalanok, Nurgle nagydémonjai. Testük alig több, mint egy nagy halom rothadástól és betegségektől bűzlő málladozó hús, melyet fekélyek és folyamatosan nedvedző sebek tarkítanak. Néhányan Bűzhödt Nagyuraknak hívják őket, mert már maga a jelenlétük megfertőzi a levegőt az összes létező betegséggel, mit csak ember és állat ismer.

Nincs titok, mit fel ne fednének a Változás Urának, Tzeentch nagydémonainak ősöreg, halhatatlan szemei, mert úgy lát be a halandók lelkébe, mintha csak üvegen keresztül nézne. Hatalmas, színes szárnyaival és madárszerű fejével a legbizarabb kinézetű a nagydémonok között, s a legravaszabb is, mint azt már számtalan balsorsot ért halandó tapasztalhatta az idők során.

Fegyverek: Mindegyik nagydémon különféle fegyvereket hordoz magával, hogy ellenfeleit felszeletelhesse. Lehet, hogy több is van nála, de ez már benne van a profiljában, ezért nem kap plusz támadást a két közelharci fegyverért.

Opciók: A nagydémonok a Káosz Fegyvertárból csak kisebb és nagyobb pszichikus képességeket választhatnak. Erre vonatkozóan ld. alább a "Mágusok" szabályt.

Önálló karakter: A nagydémonok önálló karakterek, akikre az idevonatkozó speciális szabályokat érvényesek. Egyedüli kivétel ez alól, hogy méretüknél fogva az ellenfél akkor is lőhet rájuk, ha egy osztaghoz csatlakoznak, vagy 6"-nél közelebb vannak ahhoz.

Szállítójármű: A nagydémon nem ülhet szállítójárműbe.

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

Halandók megszállása: A nagydémonoknak meg kell szállniuk egy bajnokot ahhoz, hogy az anyagi világban megjelenhessenek. Az erre vonatkozó szabályokat lásd a könyv elején.

Rettenetes: A nagydémonok a Démoni Külső képességgel rendelkeznek.

Rettenthetetlen: A nagydémonok nem ijednek meg semmitől, ezért sohasem vonulnak vissza, nem kapnak sokkot a lövegektől, és moráltesztjeik automatikusan sikeresek.

Szörnyeteg: A nagydémonok hatalmas méretű és erejű élőlények. Emiatt 2D6-tal dobnak páncél-átütésre és csapásaik automatikusan áthatolnak az ellenfél páncélzatán.

Sebezhetetlen: Mivel a nagydémon a Káosz energiáinak megtestesülése, ezért igen nehéz elpusztítani. Mentője emiatt sebezhetetlennek számít, vagyis mindenfajta támadás ellen dobhatja.

A Vérivók harcias démonok, kiknek istene bronzból készült páncélt adományozott. Ők emiatt a 4-es sebezhetetlen mentő mellett egy 3-as páncélmentővel is rendelkeznek.

Démoni ajándékok: A Titkok Őre a Hipertéri Sikoly képességével rendelkezik (ld. Slaanesh könyvét). A Nagy Tisztátalan a Nurglingek és Nurgle Rothadása ajándékok birtokosa. A Vérivónak és a Változások Urának szárnyai vannak. Emiatt úgy mozoghatnak, mintha a Démoni repülés képességével rendelkeznének. Erejük és hatalmas súlyuk miatt sosem kell a nehéz terepre való érkezéskor dobniuk.

Mágusok: A Vérivót kivéve minden nagydémon pszichikus képességekkel is rendelkezik. Mindegyikük választhat egy képességet a Fegyvertárból ingyen. E mellett lehetnek kisebb pszichikus képességeik is, a normál pontértékért.

A Változás Ura a Tzeentch Jelével felvehető képességek közül választhat, és ennek sikerére nem kell pszi-tesztet dobnia.

A Nagy Tisztátalan a Nurgle Jelével felvehető képességek közül választhat.

A Titkok Őre a Slaanesh Jelével felvehető képességek közül választhat.

Eleven Ikonok: A nagydémonok mindegyike egy-egy Káosz istenséget szolgál: a Vérivó Khorne-t, a Nagy Tisztátalan Nurgle-t, a Változások Ura Tzeentch-et, a Titkok Őre pedig Slaanesh-t. Oly hatalmas e démonok ereje, és kötődése urukhoz, hogy mindegyikük Káosz Ikonnak számít, s így a kisebb démonokat melléjük is leidézheted.

Őrjöngés: A Vérivónak mindig rohamoznia kell, ha ez lehetséges, és ha legyőzi ellenfeleit, azonnal előre kell nyomulnia, nem konszolidálódhat.

Speciális karakterek:(lásd káosz jelei)

Fabius Bile

Fabius Bile egykoron a Császár Gyermekei Légió hadnagya volt, aki a Föld ostrománál hagyta cserben csatatestvéreit, inkább a civileken kísérletezve, mint harcolva. A káoszseregek visszavonulásánál ő nem is tért vissza az Iszonyat Szemébe, hanem maradt a birodalmi térségben, folyamatosan kutatva azok után a génmanipulációs technikák után, melyek lehetővé tették az űrgárdisták létrehozását.

Ezután századokon keresztül utazgatott a Galaxisban, tudását rabszolgákra és ősi ereklyékre csereberélve. Az általa előállított klónkatonák és őrjöngő vadállattá változtatott harcosok keresetté tették szolgálatait a különböző hadurak körében, de emellett az Inkvizíció és a lojalista gárdisták is éppolyan nagy érdeklődéssel szerettek volna találkozni vele. Miután aztán a Szalamandrák egy alkalommal majdnem el is kapták, mégis visszatért az Iszonyat Szemébe, és szövetséget kötött az áruló légiókkal, szuper-katonákat biztosítva védelmükért cserébe.

 

Pont

Dobás

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

 

114

1

6

3

5

4

3

5

4

10

3+

Fabius Bile

114

2-5

5

4

4

4

3

4

3

10

3+

 

114

6

3

5

3

5

4

3

3

10

3+

Fabius Bile bármely káoszseregnek tagja lehet. Ebben az esetben ő lesz sereg vezére, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).

Felszerelés: A Gyötrelem Botja, Xyxlos Tűvető, kézi sorozatvető, páncéltörő- és repeszgránátok, Kirurgus és az Oszthatatlan Káosz jele.

Speciális szabályok

Profil: Fabius Bile talán a legtöbbet önmagán kísérletezett, ezért kondíciója az éppen alkalmazott kezelés eredményeként igencsak különböző lehet. Tulajdonságait így mindig csata előtt kell kidobni, lehetőleg az ellenfél szeme láttára. Bármit is dobsz azonban, az nem marad mindig így, ezért a következő csata előtt újra ki kell dobnod a profilt.

A Kirurgus: Ez a komplex, félig mágikus, félig mechanikus szerkezet egyenesen Fabius gerincéhez csatlakozik, és állandóan démonikus fekete folyadékot pumpál a testébe. Ez a folyadék biztosítja Bile halhatatlanságát, és ez a gépezet mentette meg életét a halálos sebektől. Emiatt Fabius kap egy 4-es sebezhetetlen mentőt is, melyet normál páncélmentője helyett dobhat.

A Gyötrelem Botja: Fabius Bile beteges érdeklődést mutat a fájdalom okozása iránt, ezért elkészítette ezt a démoni szerszámot, mely a legkisebb tűszúrást is halálos gyötrelemmé erősíti. A Bot közelharci fegyvernek számít, de ha sikerül vele megsebezni valakit, akkor azt a fájdalom a csata többi részére kiüti - legyen bármennyi sebpontja is, le kell venni.

Xyxlos tűvető: Ez a fegyver egy igen erős méreggel átitatott tűt lő az áldozat testébe, melynek hatására az felrobban. A fegyver profilja a következő:

Táv: 12"

Erő: -

AP 6

Roham 3

A fegyvernek azért nincs megadva az Ereje, mert 2-es vagy jobb dobás esetén sebez. Járművek ellen a tűvető 1-es Erejűnek számít.

Önálló karakter: Fabius önálló karakter, s emiatt az idevonatkozó speciális szabályokat kell rá érvényesíti.

Továbbfejlesztett harcosok: Ha Fabius a káoszsereg parancsnoka, néhány harcost átalakíthat egy kicsit, hogy azok még erősebbek legyenek. Bármely káoszgárdista osztagot megronthat ilyen módon, mindössze +3 pont/modell költséggel.

Speciális szabályok

Genetikai hiba: Fabius kísérletei nem mindig járnak a kívánt sikerrel, ezért a csata elején, miután a seregek felálltak, de még nem kezdték el egymást gyilkolni, dobj minden továbbfejlesztett harcosnak egy kockával, és ha egyest dobsz, dobj újra az alábbi táblázatból:

1

Dühöngés! A harcosok megőrülnek, és nekiállnak legyilkolni egymást. Dobj egy páncélmentőt mindegyiknek, levéve aki elbukja. Az elhullottak Győzelmi Pontot szempontjából veszteségnek számítanak. A túlélők +1 Erőt kapnak.

2-5

Stabil mutáció. Fabius kísérlete sikeres volt, s a harcosok +1 Erőt és Kezdeményt kapnak.

6

Szörny születik. A harcosok tulajdonságai jelentősen feljavultak, ezért +1-et kapnak Erejükre, Kezdeményükre és Támadásaikra. Sajnos azonban szervezetük nem sokáig bírja a megterhelést, és ezért a csata végén mindenképp meghalnak. Ez annyiban érdekes, hogy az ellenfél megkapja értük a győzelmi pontokat.

 

Abaddon a Pusztító, a Káosz Hadura

Abaddon, a Pusztító, az ezerszer elátkozott szörnyeteg annak idején a Birodalom egyik bajnokaként kezdte. A Luna Farkasainak kapitányaként apjaként tisztelte Horust, kinek a pletykák szerint valóban tökéletes klónozott mása volt.

Horus halála rettenetes bosszúra ösztönözte, s most sorra vezeti hadba a Káosz Légióit a Birodalom ellen, elpusztítva mindent, mi csak seregeinek útjába kerül. Ő az egyetlen, aki mögé mind a kilenc áruló légió felsorakozik, s aki könnyedén szolgálatába kényszeríti a legnagyobb démonokat is. A rohamokat mindig személyesen vezeti, s már számtalan alkalommal bizonyította, hogy valóban ő a Káosz Isteneinek kiválasztottja, ki az Apokalipszist hozhatja az emberlakta Galaxisra.

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Abaddon

255

6

5

4

4(5)

3

5

4(+1)

10

2+

Abaddon bármely, legalább 2000 pontos káoszsereget vezetheti, ha ebbe az ellenfél is beleegyezik. Ebben az esetben ő lesz a Lord-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését).

Felszerelés: Horus Karma (mely egy mesteri villámkarom, beépített kombi-bolterrel és mely Személyes Ikonnak számít), Drach'nyen a démonkard, terminátor páncél, Demagóg képzettség, démonrúna, tüskék.

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

Drach'nyen a démonkard: Ez az ősi penge egy démon lelkét őrzi, mely darabokra tépi a valóság szövetét ha valamilyen anyaghoz ér. A kard körönként egy Támadást biztosít Abaddon számára (de mindig csak egyet!), a mellé a négy mellé, melyet a Karommal tesz. A karddal okozott találat automatikusan sebez, ellene páncélmentő nincs (csak sebezhetetlen), és azonnali halált okoz. A megütött járművek páncélját automatikusan átüti.

A Káosz Hírnökének Jele: Abaddon, évezredes léte alatt elnyerte a Káosz minden Istenének támogatását, s Horushoz hasonlóan ellenállt annak, hogy egyikük bábjává váljon. Ez idő alatt mindegyik isten Jelét megkapta, s most egy olyan Jel birtokosa, mely ezek minden előnyét tartalmazza. A sereg összeállításának szempontjából úgy kell rá tekinteni, mintha az Oszthatatlan Káosz Jelét viselné, a többi előny pedig benne van a profiljában. Abaddon Rettenthetetlen, így automatikusan átmegy minden morál- és tüzérségi sokk-teszten, amit tennie kell.

Káosz terminátor páncél: Abaddon páncélja a Káosz istenei által áldott, és a 2-es páncélmentőn kívül a Crux Terminator hatására egy 4-es Sebezhetetlent is biztosít. Ezen kívül 4-es vagy jobb dobás esetén semlegesíti azokat a pszichikus hatásokat is, melynek hatáskörében Abaddon is benne van. Végül, a páncélba egy Démoni Rúnát is belevéstek.

Önálló karakter: Ha nem testőrei kísérik, Abaddon egyedül mozog a csatamezőn. Az erre vonatkozó speciális szabályokat lásd az alapkönyvben.

Kíséret: Abaddonhoz egy osztagnyi Kiválasztottat csatolhatsz kíséretként, mellyel együtt egy HQ választásnak számít.

Kharn az Áruló

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Kharn

180

7

5

4

4

4

5

5

10

2+

Kharn már akkor is egy kiszámíthatatlan őrült volt, amikor a Császárt szolgálta. Később ez még jobban elhatalmasodott, s mind a mai napig csak a gyilkolásnak él. Az "Áruló" nevet akkor szerezte, mikor a Császár Gyermekei ellen harcoló rendház éjszakára meghúzódó tagjaira gyújtotta a menedékeket, s aztán lemészárolt mindenkit, aki csak az útjába került. Ezen cselekedete törte szét kisebb csapatokra az egységes légiót, minek tagjai alaposan megjegyezték a leckét, s csak a legelszántabbak vagy legőrültebbek harcolnak az oldalán.

Kharn bármely káoszseregnek tagja lehet, ha az legalább egy Khorne-Jeles egységet tartalmaz. Ebben az esetben ő lesz az egyik HQ-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését). Kharn önálló karakter.

Felszerelés: Plazmapisztoly, páncéltörő- és repeszgránátok, káoszpáncél, Káoszgyermek, Khorne Jele (ez már benne vana profilban), Khorne nyakörve, A Lángoló Düh Talizmánja, Khorne Dühe és Démon-rúna.

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

Káoszgyermek: Kharn ősi lánc-baltája még a Nagy Keresztesháborúból maradt rá, amikor az űrgárdisták egy hatalmas birodalommá kovácsolták a Galaxis népeit. A balta fogai egy sárkány agyaraiból fészültek, nyele adamantium, és képes arra, hogy egyetlen ütéssel kettévágjon egy páncélos űrgárdistát. Kharn annyira megszokta fegyverét, hogy közelharcban az ellenség Közelharci Értékétől függetlenül 2-es vagy jobb dobás esetén eltalálja azt. Emellett a Káoszgyermek energiafegyvernek számít.

Az Áruló: Kharn, harci dühe közepette egyáltalán nem figyel oda, kit is találnak el ütései. Emiatt ha egyest dobsz neki támadásra, az saját emberei közül talál el egyet. A találatot a legközelebbi saját modellen dolgozd ki, aki 6"-en belül áll, ugyanúgy, mintha az ellenség találta volna el, de Kharn tulajdonságaival. Ezt figyelembe véve nem árt, ha saját egységeidet távol tartod tőle!

Önálló karakter: Kharn önálló karakter, akire az idevonatkozó speciális szabályokat érvényesek.

 

Typhus

230

5

5

4

4(5)

4

5

3

10

2/5+

Amikor Mortarion, a Halálgárda primarchája szövetkezett Horus-szal, még nem tudta, milyen rettenetes árat kell fizetnie ezért. Volt azonban valaki a seregében, aki tudta. Typhon volt a neve, s ugyanarról a bolygóról származott, ahonnan a primarcha. Az ő vérében azonban a bolygót uraló rémek véréből is folyt egy kevés, s ezért jól ismerte és titokban követte is Káosz útját.

Typhon kapitányként szolgált a Légióban, s egy egész ezrednek parancsolt. Ő volt az, aki megölte a navigátorokat, amikor hajójuk a Hipertérben tartózkodott, s elhitette Mortarionnal, hogy majd ő kivezeti őket az anyagi univerzumba. E helyett azonban a kárhozatba vitte őket, Nurgle Atya karmai közé. Katonái elhullottak a betegségben, melyet az isten rájuk bocsátott, ő pedig Typhusként született újjá.

Mivel primarcháját, ki szülőbolygóját teremtette újjá az Iszonyat Szemében, puhánynak tartotta, szüntelenül a Galaxist járja, hogy terjessze Nurgle betegségeit és hírét.

Typhus bármely Fertőgárdista sereg tagja lehet, ha az legalább 1500 pontos. Ebben az esetben ő lesz a Lord, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését). Csatolhatsz hozzá kíséretet is, a Kiválasztottak közül.

Felszerelés: Nurgle Jele, Varázsló, Démoni esszencia (+1 mely már benne van a profilban), Démoni külső, Nurgle rothadása, Nurglingek, terminátor-páncél, Arató, Káosz-talizmán.

Pszi-képességek: A Káosz Szele; kisebb képességek: Betegség, A pestis áradata.

A Pusztító Kaptár: Typhus páncélja és teste egy borzalmas ragály otthona, mely a páncél nyílásaiból előözönlő férgek és nyüvek formájában jelenik meg és terjed. Ha rohamozik, úgy kell tekinteni, mintha repesz- és fertőgránátokkal lenne felszerelve. Ha lerohanják, őt (és ha van, a testőreit is) úgy kell tekinteni, mintha fedezékben lennének. E mellett, az általa hordozott Rothadás 5-ös vagy jobb dobás esetén sebez a normál 6-ossal szemben.

Önálló karakter: Hacsak nem kíséretétől körülvéve harcol, Typhus önálló karakterként viselkedik. Minden idevonatkozó speciális szabályok érvényes rá is.

Lucius, Az Örökkévaló, A Lélektolvaj, Fulgrim Bajnoka, Chemos fia

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Lucius

196

5

5

5

4

3

5

3

10

3+

Ezredévekkel ezelőtt Lucius a Császár Gyermekei Légió egyik hűséges gárdistája volt, ki a Császár nevében követte primarcháját hódító útján a Galaxisban. Ő vezette harcba a primarcha személyes testőrségét, oly nagy sikerrel és lelkesedéssel, hogy ura parancsnoki címet adományozott neki.

Luciust csak a harc éltette és érdekelte, s büszkén viselte győzelmeinek jeleit, a különféle hegeket, miket harc közben szerzett. Rövid idő múlva már teljesen egymáshoz kötötte a fájdalmat és a győzelmet, és saját maga vágott bizarr mintájú sebeket az arcán és mellkasán. A többi űrgárdista ezt elhivatottsága jeleként értelmezte, s csak ő maga tudta, hogy ez az elhivatottság kinek is szól valójában.

Az Eretnekség után Fulgrim Bajnoka lett a gladiátori küzdelmekben, melyeket a rendház elfajzott gárdistái unalmuk elűzésére rendeztek. Sokáig nem is tudták legyőzni, de végül a rettegett Cyrius parancsnok véget vetett dicsőségének és életének. Slaanesh azonban nem hagyta, hogy elkötelezett híve ily gyors véget érjen, s Lucius fokozatosan visszatért, megszállva és átalakítva gyilkosát, míg végül előbújhatott annak testéből. Cyriusból csak egy örök sikolyra nyitott szájú arc maradt a bajnok páncélján. Azóta is ez a sorsa mindenkinek, ki Luciust legyőzi - örök kárhozat Slaanesh birodalmában.

Lucius bármely Káoszgárdista sereg tagja lehet, ha az legalább 1500 pontos. Ebben az esetben ő lesz a Lord, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését). Csatolhatsz hozzá kíséretet is, a Kiválasztottak közül.

Felszerelés: A Kárhozott Lelkek Páncélja, Slaanesh Jele, harci drogok, Bűbájos aura, energiakard, A Gyötrelem Korbácsa, Démoni Erő (ez már benne van a profiljában).

Lucius pszi, akinek az Inspiráló Fájdalom képesség van birtokában. Ezen kívül semmilyen más pszichikus képességet nem használhat.

Büszkeség: Lucius nem szívesen mészárol le esélytelen halandókat, egy igazi ellenféllel szívesen küzd meg. Emiatt Közelharci Értéke 5-re nő, ha ellenfele legalább 5-ös Közelharci Értékkel bír, s 2-re csökken, ha valamennyi ellenfelének ilyen alacsony.

A Kárhozott Lelkek Páncélja: A páncél mit Lucius hord, több ezer éves, s mindazok lelkét tartja fogva, kik az idők során gazdáját megölték. Ez a hihetetlenül erős ereklye 4-es sebezhetetlen mentőt biztosít gazdájának, melyet normál páncélmentője helyett tehet. A lelkek sikolyainak pokoli zaját szabadon is engedheti, s ezért úgy kezelendő, mintha a Végzet Szirénájával lenne felszerelve.

Önálló karakter: Hacsak nem kíséretétől körülvéve harcol, Lucius önálló karakterként viselkedik. Minden idevonatkozó speciális szabályok érvényes rá is.

Lucius csak olyan egységekhez csatlakozhat, melyek Slaanesh Jelét viselik

Ahriman, az Ezer Ifjak főmágusa

 

Pont

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Mentő

Ahriman

215

5

5

4

4

3

5

3

10

3+

Ahriman, az Ezer Ifjak rendházának főkönyvtárosa szintúgy osztozott primarchája lelkesedésében a titkos tudás után, mint az. Ezen szenvedélyük aztán rövid idő alatt megszállott boszorkánymesterekké tette az egész rendházat, ahelyett, hogy a Császár hű katonái maradtak volna. Végül az Űrfarkasok rendháza ütött rajtuk, hogy árulásuknak nyoma se maradjon, s ők kénytelenek voltak az Iszonyat Szemébe menekülni.

A hipertér mutáló hatása hamar érvényesült a gárdistákon, s hogy ennek elejét vegyék, Ahriman és mágustársai egy hatalmas varázslatba kezdtek, mi terveik szerint megvédte volna őket ezen veszélyektől. A varázslat azonban félresikerült, s bár a rendház mágusai még meg is erősödtek tőle, a gárdisták mindegyike porrá omlott, lelkük pedig örökre páncéljukba záródott.

Ahrimant emiatt száműzték a Mágusok Bolygójáról, s azóta a Galaxist járja, ősi ereklyéket, mágikus tárgyakat, és tehetséges psziket keresgélve. Fenyegetését az Inkvizíció oly nagynk tartja, hogy inkább semmisítenek meg egy ősi relikviát, minthogy hagynák a kezébe kerülni.

Ahriman bármely Ezer Ifjú sereget vezetheti. Ebben az esetben ő lesz az egyik HQ-választás, és pontosan az itt leírtaknak megfelelően kell behozni (vagyis nem változtathatod meg a felszerelését). Csatolhatsz hozzá kíséretet is, a Kiválasztottak közül.

Felszerelés: Kézi sorozatvető, páncéltörő- és repeszgránátok, Ahriman Fekete Botja, Inferno lövedékek, Tzeentch jele és Tzeentch Talizmánja.

Pszichikus képességek: A Változás Sugara, Zűrzavar, Pszichikus Csapás, A Káosz Ajándéka, Tömeges Átalakulás, A Káosz Szele

SPECIÁLIS SZABÁLYOK

A Mágia Nagymestere: Az évszázadok során Ahriman eltanulta varázsló ellenfelei pszichikus képességeit, ezért csata előtt dobhat egyet az általa kiválasztott Kisebb Pszichikus Képesség vagy Kisebb Káosz Pszichikus Képesség táblázatból.

Ahriman Fekete Botja: A Fekete Bot egy nagyerejű pszichikus fókusz, mely lehetővé teszi Ahriman számára, hogy egy körben több varázslatát is használja. Ha el szeretne sütni plusz egy pszichikus képességet, vagy egy már használtat szeretne újra bemondani, dobnia kell egy kockával: ha az eredmény 4-es vagy jobb, sikerrel járt. Ezután még tovább is próbálkozhat, de most már csak akkor sikerül az újabb varázslat, ha hatost dob. Ha nem, erre a körre vége a játéknak, de a következő körben újra próbálkozhat. Ezen botja miatt nincs szüksége Ahrimannak a varázslótanoncok vagy famulusok segítségére.

Önálló karakter: Ahriman önálló karakter, akire az idevonatkozó speciális szabályokat érvényesek.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Frissités

Legutóbbi frissítés: 2006.11.8

Oldalra felkerült:

  • Új hír
 
Ennyien voltatok eddig itt
Indulás: 2006-08-27
 
Szavazás
Mit gondolsz, milyen az oldal?

Nagyon jó!
Jó, de nem tökéletes.
Lehetne sokkal jobb is.
Nem valami jó!
Elég béna!
Nagyon szar!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Mit gondolsz a...
 
Ne lopj!
NE Lopj!
 
Sztorik
 
Teszt
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!